آویشن ها دارای انواع مختلفی می باشند که یکی از انواع آن آویشن کوهی درجه یک می باشد که از بو و طعم بی نظیری برخوردار است و هم چنین دارای فواید درمانی و دارویی زیادی می باشد. آویشن کوهی درجه یک را می توان به صورت دم نوش، عرق و یا ادویه در آشپزی مورد استفاده قرار داد. مراکز آویشن کوهی درجه یک عطاری ها، فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه های مواد غذایی، مراکز طبی و دارویی می باشد.

مراکز آویشن کوهی درجه یک

آویشن چه بیماری های را درمان می کند؟

آویشن چه بیماری های را درمان می کند؟ آویشن یک گیاه کاملا طبیعی می باشد. این گیاه دارای طبع گرم و خشک است. آویشن در فصل بهار در کوه های زاگرس و البرز به وفور یافت می شود. آویشن حاوی ماده ای به نام تیمول است. از این رو آویشن دارای خواص درمانی و دارویی فراوانی می باشد. مصرف آویشن برای درمان برخی از بیماری ها مفید است و ما در این جا به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

آویشن به دلیل داشتن ماده ای به نام تیمول برای درمان آسم بسیار مفید می باشد. مصرف این گیاه برای درمان سیاه سرفه، سرفه خشک، برونشیت، عفونت ریه،آمفیزم و هم چنین رفع تنگی نفس بسیار موثر می باشد. دم کرده این گیاه و یا شربت های تولید شده از این گیاه برای درمان سرماخوردگی و آنفولانزا مفید می باشد. برای درمان برخی از بیماری های گوارشی و درمان نفخ و دل درد و تهوع بسیار تاثیر گذار می باشد. آویشن خواص ضد میکروبی و ضد قارچی و ضد انگلی دارد.

شرکت فروش آویشن همواره سعی می کند تا با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع این گیاه را با قیمت مناسب به فروش برساند تا مصرف کنندگان از خواص دارویی و درمانی آن بهره مند شوند.

قیمت آویشن کوهی درجه یک

قیمت آویشن کوهی درجه یک این گیاه به صورت خود رو در دامنه کوه ها رشد می کند و افراد متخصص و آشنا به این گیاه آن را می چینند و پس از پاکسازی و شست و شو یا به صورت تازه و یا خشک شده و در بسته بندی های بهداشتی و با اوزان مختلف به فروش می رسانند.

خرید آویشن کوهی را باید از جاهای معتبر و شناخته شده انجام دهید. خرید آویشن کوهی از روستاها بهترین گزینه می باشد ولی به دلیل طولانی بودن مسافت و در دسترس نبودن، می توان آن را از عطاری ها و یا سایت های اینترنتی تهیه نمود. قیمت آویشن کوهی درجه یک به دلیل جمع آوری نسبتا سخت که باید از کوه ها این کار انجام شود معمولا بالا می باشد و با قیمت های مختلف و متفاوتی رو به رو می شوید. آویشن کوهی درجه یک اگر محصول همان سال باشد، نه تنها کیفیت مرغوب تری خواهد داشت بلکه قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

قیمت آویشن کوهی درجه یک به نسبت نوع آن، نحوه خرید و تحویل، مکان خرید، نوع بسته بندی و غیره متفاوت می باشد. معمولا خرید مستقیم و بدون واسطه و به صورت عمده گیاه آویشن از مراکز فروش از قیمت مناسب تری برخوردار خواهد بود. قیمت آویشن کوهی درجه یک از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی به دلیل رقابت معمولا مناسب تر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *