آویشن یکی از گیاهانی است که استفاده از آن به شدت متداول شده و با توجه به خواص بسیار زیادی که دارد این روز ها در نوع خشک شده نیز توزیع می گردد و از استقبال فراوانی برخوردار شده است، مراکز توزیع آویشن خشک کیلویی این محصول فوق العاده را در مقدار های بالا به سراسر کشور ارائه می دهند که به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا خرید آن نیز بالا رفته است.

مراکز توزیع آویشن خشک کیلویی

روش تولید آویشن خشک مرغوب

روش تولید آویشن خشک مرغوب آویشن خشک مرغوب را می‌ توان به روش‌ های مختلفی تولید نمود که در ادامه به شکل مختصر به آن خواهیم پرداخت؛

در مرحله اول باید آویشن های کاملاً تازه انتخاب شود که سالم بوده و به هیچ وجه خراب نیستند و از سوی دیگر این آویشن ها حتما باید رسیده باشند تا برگ های بزرگ تری داشته و در هنگام خشک شدن کیفیت آن ها حفظ گردد.

در مرحله بعدی می توان برگ های آویشن را از چوب های آن جدا کرده و سپس بر روی یک حصیر پخش کرد و سپس در برابر نور مستقیم خورشید خشک نمود که به دلیل استفاده از حصیر به هیچ وجه خراب نخواهد شد و در مدت زمان کوتاه و خشک می گردد.

در روش دیگر لازم است که آویشن را همراه با چوب به شکل دسته در آورده و دسته های آن را با نخ در کنار هم نگه داشت و پس از آن دسته های آویشن را در محلی که سایه بوده و نور خورشید به آن می تابد آویزان کرد تا خشک شود، در این روش حدود دو هفته طول می کشد تا نوع خشک آن حاصل گردد و در نهایت کیفیت بسیار بالایی هم خواهد داشت.

صادرات آویشن خشک کیلویی

صادرات آویشن خشک کیلویی صادرات آویشن خشک کیلویی توسط بزرگ ترین تولید کننده آن در کشور انجام می‌ شود و از آن جایی که بسیاری از متقاضیان خارجی از محصولات ارائه شده توسط این تولیدی رضایت داشتند میزان تقاضا و در نهایت میزان صادرات آن نیز بالا رفته و رونق گرفته است، به طوری که جزو صنعت های بسیار سود آور در کشور به شمار می آید.

گفتنی است که صادرات این نوع آویشن های خشک شده در کشور های بسیاری انجام می‌ شود و نسبت به سال گذشته میزان صادرات آن افزایش پیدا کرده و از جمله دلایل آن تولید آویشن خشک به شکل ارگانیک است، از همین رو متقاضیان می توانند خرید های خود را در تناژ های بالا نیز از این صادر کننده برتر انجام دهند و از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار خواهد بود که ارزان تر از بازار های خرید دیگر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *