مراکز فروش گیاهان دارویی کوهی ایلام، به طور پیوسته مهم‌ترین انواع از گیاهان دارویی پراستفاده را در کیفیت عالی، با قیمتی استثنایی در بازار ایلام به فروش می رسانند. ایلام، منطقه ای بکر و خوش آب و هوا است و در نقاط مختلف آن، انواع زیادی از گیاهان دارویی مهم و شناخته شده در دنیا، به صورت خودرو رشد می کنند. اهمیت فراوان داروهای گیاهی در طب سنتی، باعث رونق بازار فروش آنها در ایلام شده است.

مراکز فروش گیاهان دارویی کوهی در بازار ایلام با قیمتی استثنایی

گیاهان دارویی درجه یک چه ویژگی هایی دارد

 گیاهان دارویی درجه یک چه ویژگی هایی دارد گیاهان دارویی درجه یک، با نام های مختلفی، در عطاری ها و مراکز پخش گیاهان دارویی وجود دارند. گیاهان دارویی مختلف، دارای ویژگی های زیادی هستند که پی بردن به این ویژگی ها موجب شده، میزان استفاده از این گیاهان هم در حال افزایش باشد. این گیاهان، حتما باید تهیه شده از قسمت برگ، گل، ریشه و ساقه باشند.

دسته ای از این داروهای طبیعی که دارای بیشترین میزان استفاده هستند به طور قطعی تاثیری عالی و زودهنگام در درمان و معالجه دارند به سبب اینکه در ترکیب آنها مواد موثری موجود است. این دسته از گیاهان، از نظر عطر و طعم با هم کاملا متفاوت هستند؛ به طور مثال: برخی از آنها طعمی ملایم و عطری فوق العاده دارند اما گروهی دیگر دارای طعمی تلخ هستند و در مواردی هم معطر نیستند.

هر گیاهی، عطر، بو و تاثیر درمانی خاص خود را دارا می باشد. نوع درجه یک گیاه دارویی، باید از قسمت های اصلی و دارای خاصیت تهیه شده باشد، زیرا در این صورت اثرگذاری آن بهتر خواهد بود. تاثیر این داروها باید حالت دائمی داشته باشد همچنین نباید عوارضی هم برای سایر قسمت بدن ایجاد کند.

تاکنون، تحقیقات و آزمایشات واقعی بسیار زیادی بر روی گیاهان کوهی دارویی انجام گرفته است؛ به گونه ای که امروزه کتاب های مهمی در رابطه با این گیاهان و خاصیتی که دارند موجود است. هر کدام از آنها ویژگی های خاصی دارند؛ اما ویژگی مهم و اصلی همه آنها، این است که حالت طبیعی دارند و تاثیرشان در درمان بیماری و امراض گوناگون، حقیقی است.

بهره گیری از تمام ظرفیت های صادرات گیاهان دارویی

بهره گیری از تمام ظرفیت های صادرات گیاهان دارویی در کشور ما، گونه های گیاهی بسیار زیادی در شرایط مختلف رشد می کنند که در زمینه طب سنتی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. بسیاری از گونه های گیاهی به طور خودرو رشد می کنند اما انواعی دیگر از آنها به صورت پرورشی تولید می شوند. موفقیت در تولید انبوه این گیاهان مهم و دارویی، شرایط خوبی را برای صادرات فراهم کرده است.

بهره گیری از تمام ظرفیت های صادرات گیاهان دارویی، می تواند سودآوری کلانی برای افراد تولید کننده و شرکت های صادراتی به ارمغان بیاورد. البته، افزایش صادرات، راه حل بسیار خوبی برای اقتصاد پولی کشور محسوب می‌شود به خاطر اینکه در قبال صادرات، ارز خارجی فراوانی به درون کشور راه پیدا می کند. با توجه به میزان برداشت زیادی که انواع گیاهان دارویی مهم، به طور سالانه دارند، ما باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم تا بتوانیم بازارهای خارجی را جذب کنیم.

پخش بدون واسطه گیاهان دارویی خارجی در سراسر کشور

پخش بدون واسطه گیاهان دارویی خارجی در سراسر کشور پخش بدون واسطه گیاهان دارویی خارجی در سراسر کشور، انجام می شود تا عموم مصرف کنندگان دسترسی راحتی به این اقلام دارویی مهم داشته باشند. ما روش پخش مستقیم و بدون واسطه را انتخاب کرده ایم زیرا اطمینان این روش به مراتب بیشتر از روش های دیگر است و این طور می توانیم خیلی راحت گیاهان دارویی کیلویی اصل و درجه یک را با قیمتی مناسب، در نواحی مختلف پخش کنیم.

پخش عمده و بدون واسطه داروهای گیاهی، شامل تمامی نقاط مثل کردستان و تهران و شیراز و … می شود، و بخاطر اینکه میزان واردات انواع خارجی این داروها به کشور زیاد است، پس مشکلی برای پخش کردن آنها نخواهیم داشت. با حذف واسطه ها، افراد متقلب و سودجو در تنگنا قرار می گیرند و دست آنها برای افزایش قیمت به سود خود، بسته نگه داشته می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *