آویشن کوهی یکی از گیاهان با فواید فراوان است که داراری ارزش غذایی بالای می باشد، و در مصرف طبی و دارویی نیز از آن بسیار استفاده می شود ، اما عدم نگه داری طولانی بودن آن باعث شده، این گیاه را به صورت خشک شده نگه داری کنند ،که هم مدت زمان مصرف و هم املاح و ویتامین های آن را حفظ می کند. یکی از این فراوری ها ،خشک کردن و به دست آوردن آویشن کوهی خشک می باشد، که در بازار فروش ودر مراکز پخش معتبر، عرضه می گردد.

مراکز پخش آویشن کوهی خشک

ویژگی های آویشن کوهی خشک

ویژگی های آویشن کوهی خشک آویشن خشک شده را را از انواع مختلف آویشن از جمله ،آویشن کوهی، آویشن پرورش یافته و غیره برای تامین آویشن بازار به دست می اورند ، به این طریق که بعد از خشک کردن برگ های تازه آویشن به صورت صنعتی یا سنتی ، آنها را به روش کاملا بهداشتی بسته بندی کرده و به فروش می رسانند، درادامه به برخی مشخصات وکاربردهای آویشن می پردازیم که باید در خرید مستقیم آویشن به این ویژگی ها توجه کرد:

  1. از آنجا که آویشن کوهی خشک بسته بندی شده است ، با استفاده دستگاه های ویژه، خشک و بسته بندی می شود ، این امر از لحاظ بهداشتی مقوله مهم در امر مواد غذایی می باشد و استفاده از محصول را بسیار قابل اعتماد می کند..
  2. از آویشن در انواع غذای ایرانی و فرنگی استفاده می کنند که گزینه ی مناسبی به جای استفاده از رنگ ها و طعم دهنده های مصنوعی می باشد، که علاوه بر طعم مطلوب، از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. از جمله در انواع پاستا و ماکارونی و به طور کلی به عنوان چاشنی و ادویه مصرف می گردد هم چنین می توان به صورت دمنوش استفاده نمود که خواص خاص خود را دارد.
  3. آویشن کوهی خشک از لحاظ مدت زمان نگه داری ، و هم چنین حجم کم و وزن کم می تواند مقرون به صرفه و اقتصادی تر از دیگر فراوری های آویشن باشد . آویشن خشک شده در استفاده از انواع غذا ها علاوه بر طعم فوق العاده از فواید بی نظیری بر خوردار است، از جمله خاصیت آن ،ضد سرفه بودن، خاصیت ضد التهابی داشتن ، داشتن انواع ویتامینها، و مواد معدنی در آن ، که باعث توجه بیشتر به آن در مصرف روزانه است. آویشن کوهی بدون شک باید با کیفیت و تازه باشد، یکی از ترفند های که می توان در خرید آویشن کوهی خشک به آن توجه کرد ، عطر زیاد و رنگ سبز روشن آن است، که نشان از باکیفیت بودن آن است.

خرید مستقیم آویشن کوهی خشک

خرید مستقیم آویشن کوهی خشک این مرکز یکی از مراکز فروش با کیفیت ترین آویشن کیلویی می باشد که در حجم های متفاوت و در بسته بندی بهداشتی عرضه میگردد. به دلیل فواید این پودر که در بیشتر غذاها و خورشت ها که به عنوان چاشنی و طعم دهنده به مصرف می رسد ، این مرکز در تلاش است با کیفیت ترین آویشن خشک کوهی و مرغوب را با بهترین قیمت و با حذف واسطه ها به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ی خریدار محترم ، عرضه نماید. بازار فروش و قیمت آویشن نیز هم به دلیل تقاضا بالا و هم محبوبیت این محصول از نظر ارزش غذایی بسیار مناسب می باشد ، به طوری که این مرکز از تولید و عرضه کنندگان مرغوب ترین آویشن خشک در سراسر کشور است و به صورت اینترنتی با در نظر گرفتن وقت خریدار محترم سعی دارد در سریع ترین زمان ممکن ، محصولات خود را چه عمده و یا خرده وبسته بندی شده به دست خریدار برساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *