مرکز خرید و فروش نعناع خشک را به صورت اینترنتی هم به مشتریان عرضه می کند. نعناع خشک یکی از پرمصرف ترین انواع سبزی های خشک بوده که از بازار فروش خوبی در طول سال برخوردار است. نعناع خشک و دیگر انواع سبزی های خشک را می توان امروزه علاوه بر روش حضوری به صورت اینترنتی هم سفارش داد. مزیت این روش دسترسی آسان تر به محصول مورد نظر می باشد و به همین دلیل افراد زیادی از این روش خرید و فروش استقبال می کنند.

مرکز خرید و فروش نعناع خشک به صورت اینترنتی

معرفی بهترین نعناع خشک ایرانی

معرفی بهترین نعناع خشک ایرانی

نعناع از جمله سبزی های محبوب و پرطرفداری است که به صورت تازه و خشک شده می توان از آن در تهیه انواع غذا، دسر و پیش غذا استفاده نمود.

نعناع با نام های مختلفی در بازار به نام نعناع ایرانی، مصری، مراکشی، موزی، بیابانی و… به فروش می رسد. نعناع ایرانی به دلیل برگ های ریز و عطر تندی که دارد بسیار محبوب بوده و هم به صورت تازه و هم خشک شده در تهیه انواع پیش غذاهایی مانند سالاد استفاده می شود.

سالاد شیرازی یکی از مهم ترین انواع سالادهای خوشمزه ایرانی است که برای طعم دهی به آن نعناع خشک اضافه می شود. نعناع خشک را حتی برای تولید عرق نعنا هم می توان استفاده نمود.

نعناع خشک ایرانی از نعناع هایی با برگ ریز حاصل می شود. این نوع نعناع دارای رشد سریعی است و برای خشک کردن معمولا رویه نعناع را با قیچی می زنند تا بهتر و سریع تر رشد کند.

در نهایت که برگه ها کاملا بزرگ شدند و رنگ آنها به سمت روشنی تغییر کرد آن را از ریشه در آورده و پس از شستشو در سایه خشک کرده و پس از خشک شدن کامل آن را از ساقه نعناع جدا، بسته بندی و برای فروش عرضه می کنند.

نعناع خشک ایرانی علاوه بر عطر و طعم خواص فوق العاده ای دارد. از قدیم الایام از نعناع برای درمان بسیاری از بیماری ها به خصوص بیماری هایی مانند دل درد، نفخ و دل پیچه استفاده می شده است. نبات داغ و نعناع بهترین گزینه برای رفع دل دردهای ناشی از خوردن مواد غذایی با طبع سرد است.

همچنین از نعناع چه به صورت تازه و چه خشک شده می توان در تهیه انواع آش و کوفته استفاده کرد. انواع آش سبزی، آش رشته و دیگر انواع آش هایی که در شهرهای مختلف طبخ می شود برای خوشمزه تر و خوش عطر شدن از نعناع خشک ایرانی استفاده می کنند.

در طبخ انواع کوفته به خصوص کوفته تبریزی هم به مقدار کم و البته بسته به سلیقه و طبع افراد از این سبزی خشک استفاده می شود. نعناع سبزی است که می توان آن را به راحتی در خانه هم خشک کرد. کافی است تا در فصل فراوانی به مقدار مورد نیاز آن را خریداری و پس از تمیز کردن و شستشوی کامل با آب آن را در سایه و روی یک دستمال تمیز پهن کرده تا به مرور زمان خشک شود.

البته برای آنکه در حین خشک شدن سبزی پلاسیده نشود باید حتما آب سبزی را با یک دستمال نخی گرفت تا سبزی حالت نیمه خشک داشته باشد.

راهنمای خرید انواع نعناع خشک

نعناع خشک از جمله سبزی های خوشبویی بوده که در بازار بسیار پرطرفدار است. حتما شما هم از این سبزی پرطرفدار در خانه خود دارید. زمانی که برای خرید به بازار می روید حتما مشاهده کرده اید که نعناع خشک با کیفیت و قیمت متفاوت عرضه شده است. برای آنکه بتوانید نعنا خشک درجه یک را انتخاب کنید حتما در زمان خرید به موارد زیر توجه داشته باشید.

  1. خرید را از فروشگاه معتبر انجام دهید.
  2. به رنگ و شکل ظاهری سبزی خشکی که انتخاب می کنید، توجه داشته باشید.
  3. حتما از عطر و بوی نعناع اطمینان حاصل کنید.
  4. به محل نگهداری سبزی های خشک و شیوه نگهداری هم توجه داشته باشید.

عطر و بوی تند نعنا چه تازه باشد چه خشک شده کاملا مشهود است. به همین دلیل در زمان خرید دقت داشته باشید که نعنای انتخابی باید عطر و بوی سبزی تازه را دارا باشد.

سبزی های خشک باید در جای خشک و خنک و به دور از رطوبت نگهداری شوند. در زمان انتخاب توجه داشته باشید که سبزی در کجا نگهداری شده است و دارای رطوبت نباشد. هرچه رنگ سبزی خشک شده کمرنگ تر باشد نشان دهنده آن است که سبزی در جایی نگهداری شده که در معرض نور آفتاب بوده است.

اگر محل نگهداری رطوبت داشته باشد سبب می شود سبزی به مرور زمان کیفیت خود را از دست داده و حتی کپک بزند. اگر برای طولانی مدت می خواهید سبزی خشک نعناع را نگهداری کنید بهتر است آن را به صورت بسته بندی شده خریداری نمایید.

اگر هم به صورت فله ای خرید می کنید بهتر است برای حفظ طولانی مدت تازگی و عطر سبزی آن را در یک جای خشک و خنک نگهداری کنید. بهتر است سبزی را داخل شیشه ریخته و در نگهداری آن در داخل پاکت پلاستیکی خودداری کنید.

عوامل موثر بر قیمت نعناع خشک

عوامل موثر بر قیمت نعناع خشک

همه انواع سبزی های خشک از جمله نعناع خشک با قیمت های گوناگونی به فروش می رسند. در بازار عوامل متعددی می توانند بر روی قیمت ها اثرگذار باشند که از جمله مهم ترین این موارد می توان موارد زیر را برشمرد.

  1. کیفیت محصول ارائه شده
  2. نحوه عرضه و تقاضا
  3. بسته بندی و نوع آن

سبزی ها زمانی که خشک می شوند زودتر و سریع تر پودر می شوند و به همین دلیل در زمان فروش هرچه سبزی خشک شده سالم تر باشد، کیفیت آن مرغوب تر بوده و با قیمت بالاتری هم به فروش می رسد.

میزان عرضه و تقاضا هم در بازار بسیار مهم است. هر زمان که میزان عرضه در بازار کاهش می یابد قیمت ها افزایشی شده و البته عکس این موضوع هم زمانی که عرضه بیشتر می شود، قیمت ها روند کاهشی پیدا می کند.

نوع بسته بندی عامل دیگری است که می تواند قیمت ها را تحت تاثیر قرار دهد. نوع بسته بندی هم بسیار مهم است. هرچه بسته بندی شیک تر باشد قیمت ها هم بالاتر خواهد بود.

معمولا بسته بندی های شیشه ای یا تلقی نسبت به بسته بندی پاکتی قیمت بالاتری دارند. با این حال خریداران سبزی خشک برای آنکه بتوانند مبلغ کمتری برای خریدشان بپردازند ترجیح می دهند خریدشان را به صورت کیلویی انجام دهند تا هم هزینه بسته بندی ندهند و هم سبزی خشک را با کیفیت مدنظرشان خریداری کنند.

چه کشورهایی برای صادرات نعناع خشک مناسب است

سبزی ها و میوه های خشک از جمله محصولات پرطرفدار ایرانی در کشورهای خارجی هستند. کیفیت بالا، تازگی و طعم مناسب در کنار قیمت متعادل نسبت به محصولات مشابه خارجی سبب شده تا خریداران خارجی زیادی تمایل به خرید از ایران داشته باشند.

نعناع خشک یکی از پرفروش ترین انواع سبزی های معطر در کشورهای دیگر است. امکان ارسال به کشورهای مختلف وجود دارد اما در این میان صادرات به برخی کشورها برای صادر کنندگان ایرانی با سود بیشتری همراه است.

کشورهایی که برای صادرات نعناع خشک مناسب هستند بیشتر کشورهای همسایه را شامل می شوند. ایران به دلیل دارا بودن مرزهای مشترک زمینی، دریایی و هوایی با کشورهای مختلف امکان صادرات به شیوه های متنوع را در اختیار دارد.

وجود بازارچه های مرزی مشترک و روابط اقتصادی خوبی که مابین ایران و کشورهای همسایه به خصوص در سال های اخیر برقرار شده این امکان فراهم شده که صادر کننده ایرانی بتواند به راحتی محصولات خود را به کشورهای دیگر ارسال کند.

از طرف دیگر کاهش هزینه های حمل و نقل بسیار مهم است. به دلیل بالا بودن هزینه های حمل و نقل زمینی بسیاری از کشورهای همسایه از جمله، عراق، ترکیه، افغانستان، پاکستان و… برای کاهش این هزینه ها ترجیح می دهند خرید خود را از بازار ایران انجام دهند.

از طرف دیگر انواع سبزی های خشک مانند نعناع در طول جابه جایی خرد و پودر می شود. به همین دلیل جابه جایی بیش از اندازه سبب از بین رفتن کیفیت اولیه محصول و به دنبال آن عطر و بوی سبزی خواهد شد.

با وجود مرزهای مشترک مسافتی که باید محصول حمل تا به مقصد نهایی برسد کاهش پیدا می کند و همین امر سبب می شود تا کیفیت اولیه محصول ارسالی به خوبی حفظ گردد.

قیمت عمده نعناع خشک در فروشگاه ها

قیمت عمده نعناع خشک در فروشگاه ها

امروزه نوسان قیمت ها در مورد بسیاری از کالا و محصولات کاملا مشهود است. نعناع خشک از جمله سبزی های معطر و خشکی بوده که در فروشگاه ها با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند.

اما به طور کلی در فروشگاه هایی که قیمت ها به صورت عمده هستند معمولا مشتری با پرداخت مبلغ پایین تری می تواند خرید کند. چرا که سیاست فروشندگان عمده در عرضه بیشتر و با قیمت پایین تر است.

در عرضه عمده فروشنده به سود حاصل از فروش به صورت یکجا دست پیدا می کند و با سرعت بیشتری خریدهای بعدی را خود را می تواند انجام دهد. البته بسته به نوع فروش در فروشگاه ها قیمت ها ممکن است تا حدودی متغیر باشد.

به عبارت دیگر اگر نعناع خشک یا هر نوع دیگری از سبزیجات خشک به صورت فله ای عرضه شوند قیمت پایین تری نسبت به سبزی های خشکی که دارند که در بسته بندی های وکیوم شده به شکل های مختلف عرضه می شوند.

به همین دلیل به دلیل هزینه هایی که بسته بندی ایجاد می کند قیمت تمام شده محصولات بسته بندی شده افزایش پیدا می کند. البته فروشنده عمده برای حفظ مشتری خود و فروش بهتر معمولا عرضه نعناع خشک را به صورت فله ای انجام می دهد.

مراجع پخش نعناع خشک در سطح شهر

مراجع پخش نعناع خشک در سطح شهر این نوع سبزی خشک و دیگر انواع مشابه را هم به صورت کیلویی و هم بسته بندی شده به خریداران عرضه می کنند. نعناع خشک را هم می توان به صورت جداگانه و هم مخلوط با انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار داد. به همین دلیل بازار خرید و فروش آن در طول سال رونق خوبی دارد.

امروزه نعناع خشک توسط مرجع پخش کننده به صورت مستقیم به خریداران ارائه می شود. ما به عنوان عرضه کننده عمده باکیفیت ترین نعناع خشک تولید شده را به صورت آنلاین به خریداران محترم عرضه می کنیم.

فروش از طریق سایت صورت می گیرد و شما می توانید به راحتی نعناع خشک مورد نیازتان را به همراه دیگر انواع سبزی های خشک به صورت اینترنتی سفارش دهید. ثبت سفارش محدودیت زمانی نداشته و شما می توانید به صورت 24 ساعته و هر زمان فرصت کافی در اختیار داشتید برای این امر اقدام کنید.

توجه داشته باشید که امکان ثبت سفارش هم به صورت عمده و هم جزیی امکانپذیر می باشد. شما می توانید به اندازه نیاز خود برای خرید اقدام کنید و در این زمینه هم محدودیتی نخواهید داشت.

از سوی دیگر تنوع سبزی های خشک عرضه شده هم بالاست و خریدار می تواند یک یا چند نوع سبزی را به دلخواه انتخاب و خریداری نماید. چون فروش بدون واسطه در حال انجام است لذا کیفیت و قیمت های اعلام شده تضمینی هستند. این را می توانید با مقایسه قیمت ها با بازار آزاد به خوبی متوجه شوید.

در واقع با خرید غیرحضوری هم در زمان و هم هزینه های پرداختی صرفه جویی می شود و مشتری می تواند خریدی اقتصادی تر را با صرف زمان کوتاه تر تجربه نماید.

عرضه مستقیم نعناع خشک به تمام نقاط ایران

عرضه مستقیم نعناع خشک به تمام نقاط ایران

با عرضه مستقیم باکیفیت ترین نعناع خشک در کمترین زمان و با بهترین قیمت به دست مشتری در تمام نقاط ایران می رسد. عرضه مستقیم زمان خرید و فروش را کوتاه می کند و همین سبب می شود تا هم فروشنده و هم مشتری راحت تر بتوانند محصول را عرضه و یا خریداری کنند.

عمده مزیت روش مستقیم دسترسی آسان است. امروزه به دلیل مشغله های کاری زیاد، افراد فرصت کمی در اختیار دارند و به همین دلیل بیشتر ترجیح می دهند برای خرید به فروشنده ای مراجعه کنند که محصول مورد نظرشان را بی واسطه عرضه می کند.

در فروش بی واسطه و مستقیم قیمت انواع سبزی خشک از جمله نعناع خشک ارزان تر بوده و مشتری با هزینه کمتری که می پردازد می تواند نیاز خود را یکجا خریداری کند. در حال حاضر عرضه مستقیم بیشتر از طریق فروشندگان عمده انجام می گیرد.

در عرضه عمده فروش بالا به دلیل قیمت ارزان تر می باشد. موضوعی که سبب شده تا مشتریانی که برای خرید مراجعه می کنند بتوانند به صورت کیلویی و در حجم بالا خریدی مستقیم داشته باشند.

فروش به صورت اینترنتی به اقصی نقاط کشور امکانپذیر بوده و به همین دلیل افراد می توانند بدون در نظر گرفتن زمان و مکان به صورت آنلاین نوع و مقدار سبزی خشک مورد نیازشان را سفارش دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *