مرکز گیاهان دارویی اصفهان با این محصول را با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد و با تنوعی که در آن ها وجود دارد نیاز تمامی مشتریان پوشش داده می شود. این محصولات کاملا ارگانیک و خالص ارائه می شوند و دارای کیفیت های ممتاز و تازه هستند که مشتریان می توانند آن ها را با اطمینان تهیه کنند, همچنین از قیمت های باصرفه بهره مند شوند.

مرکز خرید گیاهان دارویی در اصفهان با نازل ترین قیمت

بررسی اجمالی انواع گیاهان دارویی از نظر طعم

بررسی اجمالی انواع گیاهان دارویی از نظر طعم گیاهان دارویی دارای انواع مختلفی هستند که در این نوشتار به بررسی اجمالی برخی از آن ها می پردازیم:

  • رزماری: عطر بسیار خوبی با رایحه ای تند دارد و برای طعم دادن به مرغ، بوقلمون و گوشت انتخابی عالی است که معمولا با سبزیجات و گوشت برشته می شود. رزماری علاوه بر کاربردهای آشپزی، یک داروی طبیعی بسیار قوی برای تسکین درد و درمان سوء هاضمه است.
  • مریم گلی: از آنجایی که این گیاه از خانواده نعناع است، عطر و طعم بسیار تند دارد و برای دم کردن در انواع دمنوش ها و نوشیدنی های گیاهی ایده آل است.
  • نعناع: این گیاه طعمی تازه و تند دارد و وجود آن در نوشیدنی هایی مانند دوغ و آب میوه آن را ایده آل می کند. از برگ نعنای تازه بیشتر از نوع خشک استفاده می شود، زیرا طعمی گرم و معطر دارد.
  • رازیانه: برگ های رازیانه دارای عطر ملایم، مطبوع و طعم شیرین است. معمولاً در سالاد، سوپ و غذاهای مبتنی بر گوشت استفاده می شود. این گیاه به طور قابل توجهی سلامت استخوان ها را بهبود می بخشد، فشار خون را حفظ می کند، با عفونت ها مبارزه می کند.
  • علف لیمو: از رایحه قوی لیمو و مرکبات تشکیل شده است که در انواع خورش ها، سوپ ها و چاشنی ها استفاده می شود تا طعمی عالی بدهد. چای آن نیز محبوب است و اغلب به عنوان درمانی برای سرفه، گلودرد و مشکلات گوارشی استفاده می شود.
  • فرنجمشک: از این گیاه در پخت و پز، طعم دهنده بستنی و دم کردن چای داغ استفاده می شود. همچنین طعم آن اغلب با غذاهای شیرین و میوه ای ترکیب می شود. اسانس این گیاه به دلیل داشتن رایحه بسیار غنی لیمو در عطرسازی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کاسنی: این گیاه دارای برگ های سرخس مانند، گل های کامل و گل های کوچک سفید است. هنگامی که برگ ها له می شوند، عطر قوی شبیه انیسون از خود متصاعد می شوند.

توزیع مستقیم گیاهان دارویی در بازار اصفهان

توزیع مستقیم گیاهان دارویی در بازار اصفهان توزیع مستقیم گیاهان دارویی در بازار اصفهان, به صورت گسترده ای انجام می شود که آن ها در طیف های متنوعی و در رقم های مختلف عرضه می شوند که هر یک دارای مشخصات ظاهری و خواص مختلفی هستند, لذا در قیمت های متفاوت به فروش می رسند. این گیاهان به دلیل مصارف و محبوبیت فوق العاده زیاد خرید و فروش بالایی دارند و از استان اردبیل کشت و برداشت شده و وارد بازارهای سراسری می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *