آویشن انواع و اسامی گوناگی در جهان دارد که به حدود 350 گونه می رسد، در کشور ما این گیاه، حدودا 14 گونه معطر و چندین ساله دارد و بیشترین رشد این گیاه پرخاصیت در بخش کوهستانی کشور است، یکی از معروف ترین آویشن های موجود، آویشن شیرازی است که در مهار باکتری‌ها بسیار تاثیرگذار است، از آویشن در صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی استفاده می‌شود؛ انواع آویشن را می توان از دو طریق فروش اینترنتی و حضوری خریداری کرد که مرکز فروش آویشن شیرازی به صورت اینترنتی آن را با قیمت مناسبی به فروش می رساند.

مرکز فروش آویشن شیرازی به صورت اینترنتی

جایگاه ایران در صادرات آویشن تازه

جایگاه ایران در صادرات آویشن تازه آویشن ها یکی از موارد صادراتی هستند که به کشورهای بسیاری صادر می شوند و به دلیل تنوع در خواص و گونه و ظاهر قیمت های مختلفی دارند و پای هر کدام از این آویشن ها مشتری خاص خود ایستاده است.

ایران از آن دست کشورهای تولید و رشد خوب آویشن است که از بین 350 گونه، 14 گونه آویشن در بخش کوهستانی و دامنه و چشمه های ایران رشد می کند و به همین موازات در بخش باغی و گلخانه ای نیز کشت و برداشت خوبی را به خود اختصاص داده است، با توجه به انواع باغی و شیرازی و وحش و کوهی و دیگر گونه های یافت شده در ایران، مسلما بازرگانان ما این گیاه پرخاصیت را با بسته بندی های شیک استاندارد و در انواع تناژ حجمی به کشورای زیادی صادر می کند.

جایگاه ایران در صادرات آویشن تازه در سال 2004 در رتبه 24 بوده ولی امروزه با توجه به فرآیند عرضه و تبلیغات خلاقانه و بهتر جایگاه ما به پله 15 تا 20 در طی این سال ها تغییر کرده که خود جای تقدیر و تشکر از افرادی که کشت و برداشت و توزیع این محصول را بر عهده دارند و همینطور نحوه توزیع و تبلیغات و بسته بندی و ارائه آن نیز کمک شایانی در افزایش صادرات آن داشته است.

صادرات انواع آویشن به کشورهای همسایه و اروپایی با رونق اقتصادی بالایی مواجهه شده و مردم این کشورها، مشتاق خرید این گیاه از کشور ما هستند، زیرا عطر و بوی آن هوش از سر هر فردی می برد، زمانی که عطر و اسانس آن در بخش پماد و عطر و لوسیون و کرم و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی نیز کاربرد خوب و موثری گرفت فروش آن افزایش یافت.

عواملی که بر کیفیت آویشن شیرازی تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت آویشن شیرازی تاثیر دارد یکی دیگر از خواص آویشن درمان سرفه‌های خشک و ویروسی است، همچنین آویشن در صنایع داروسازی و آشپزی کمک شایانی کرده است و از قدیمی‌ترین گیاهان دارویی و ادویه‌‌ای می باشد و از تیره نعناعیان است.

آویشن اعلا از هر گونه ای که است باید تمیز و خوش عطر، بدون بوی مانگی باشد و در بسته بندی های استاندارد و شیک بسته بندی شوند، تمامی این عوامل بر کیفیت و فروش آویشن شیرازی که یکی از گونه های اعلا و پرخاصیت این گیاه است تاثیر می گذارد، هر چه بوی تازگی آویشن خریداری شده بیشتر مشهود باشد و بسته بندی با حجم مناسب و قیمت به صرفه ای را دارا باشد از فروش بیشتری برخور می شود و مشتریان بیشتری جذب آن می شوند.

این گیاه برای سلامت دهان، دندان و تقویت سیستم ایمنی بدن مفید و خواص ضد سرطانی دارد و با سلول های سرطانی مبارزه می کند، همچنین خاصیت آرام کنندگی دارد و برای درمان استرس خوب است، انواع آویشن از شناخته‌شده‌ترین گیاهان دارویی هستند که ترکیبات تیمول و کارو اکرول دارد و داروی ضد میکروب، ضد باکتری و ضد نفخ است.

آویشن در مناطق مختلف دارای اسامی متفاوتی نظیر آویشم، اوشن، آذر روبه، سیسنبر، صعتر، اشمه کوهی می باشد، آویشن ها در درمان نفخ معده، رفع بوی بد عرق، داروی ضد عفونی، رفع عفونت‌ دهان، لثه‌ها و دندان‌ مفید است و سینوس‌های عفونی را رفع می کند.

آویشن شیرازی تازه چه ویژگی هایی دارد؟

آویشن شیرازی تازه چه ویژگی هایی دارد؟ گیاه آویشن دارای انواع مختلف و همینطور اسامی گوناگونی نظیر کوهی، باغی، معمولی و شیرازی است، یکی از این آویشن های مفید و موثر دارویی در بین این تنوع، گیاه آویشن شیرازی است که اثــرات ضدالتهابــی دارد و سبب رفع التهابات بدن می شود، عطر این گیاه بسیار زیاد و بیشتر در اطراف چشمه ها و دامنه کوه ها می روید، این گیاه یکی از داروهای گیاهی مفید برای درمان بیماری ها است که جوشانده آن سبب بهبودی کامل می شود.

آویشن شیرازی برای طعم دهی لبنیات و ماست بیشترین استفاده را دارد، این گیاه به صورت پودر و خورد شده و تازه و کامل آن و همینطور خشک شده فروش دارد و مصرف بالایی بین مردم دارد، مصرف و فروش بالای آویشن شیرازی به دلیل خواص بی نظیر آن است، این گیاه را می توانید به عنوان ادویه و یا جوشانده و چای و دمنوش استفاده کنید.

گیاه آویشن شیرازی برای درمان چاقی و فشار خون موثر و دارای برگ های پهنی است، توصیه ما به شما این است که برای خرید آویشن باید با انواع مختلف گونه های آن آشنا باشید، زیرا هر کدام دارای شکل ظاهری مشخص، همراه با طعم و عطر خاصی هستند، کاربری و خواص آنها نیز تفاوت هایی باهم دارند.

زمانی که شما انواع آویشن را بشناسید و از خواص و ظاهر و طعم هر کدام اطلاعات کافی داشته باشید به راحتی در زمان خرید می دانید که چه گونه ای از این گیاه را با توجه به نوع مصرفتان خریداری کنید، بسیاری برای درمان سرفه و بیماری های خود و بسیاری برای طعم دادن به لبنیات و خوراک خود آن را خریداری می کنند.

ظاهر آویشن شیرازی پهن برگ و زیبا و سبز است و هم تازه آن و خرد و پودر شده آن و حتی عرق و اسانس ان در بازار فروش پر فروش پررزق است.

پخش آویشن شیرازی با تخفیف استثنائی

پخش آویشن شیرازی با تخفیف استثنائی از بیشتر گونه های آویشن به صورت برگ خشک شده، روغن یا اسانس و عرق و همچنین تازه آن می توان استفاده کرد، این گیاه طبع گرم و خشکی دارد و ما را از عفونت و سرماخوردگی و سرفه نجات می دهد و به عبارتی دارویی تاثیر گذار در بخش درمان و داروییی، آشپزی و خوراکی و آرایشی است.

آویشن شیرازی همانطور که گفته شد بیشتر در دانه کوه ها و کنار آب و چشمه رشد می کند و خاصیت درمانی و طعم و عطر بی نظیری دارد، پخش این نوع آویشن با تخفیف استثنایی و ارزان تر به تمام شعب سراسر کشور در کیفیت بالا و انواع حجم و بسته بندی صورت می گیرد،

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *