آویشن کوهی یکی از گیاهان با فواید فراوان است که داراری ارزش غذایی بالای می باشد و در مصرف طبی و دارویی نیز از آن بسیار استفاده می شود ، آویشن انواع مختلف دارد که می توان به صورت کوهی خود رو و پرورشی نیز باشد، اما یکی از مشهورترین آویشن ها، آویشن برگ پهن عمده می باشد، که در بازار فروش و در مراکز پخش معتبر، عرضه می گردد.

مرکز پخش آویشن برگ پهن عمده

املاح معدنی آویشن برگ پهن عمده

املاح معدنی آویشن برگ پهن عمده

  • آویشن برگ پهن به دلیل املاح و ویتامین هایی که دارد بسیار پرخاصیت بوده و همواره مورد تایید کارشناسان تغذیه برای مصرف آن می باشد ، آویشن از قدیم الایام به عنوان ضد عفونی کننده مصرف میشده از این رو استفاده طولانی مدت از آن به عنوان روشی برای جلوگیری از بیماریهای باکتریایی می باشد.
  • آویشن دارای عنصر مس می باشد که یک عاملی برای تولید گلبول قرمز است. کلسیم موجود در آویشن عاملی برای مقابله با پوکی استخوان است.
  • روی ومنیزیم موجود در آویشن پهن برگ به بهبود متابولیسم بدن کمک کرده و ضد درد والتهاب تلقی می شود. استفاده از آن باعث کاهش فشار خون در مبتلایان به فشار خون بالا می شود.
  • طبع گرم آویشن باعث شده در بهبودی برخی از بیماری های زنان کمک از جمله سندروم پیش از قاعدگی کمکم کننده باشد.
  • فیبر بالای آویشن یک عاملی برای مبازره با سرطان گوارشی و مشکلات گوارشی از جمله سندروم رود تحریک پذیر است.
  • آویشن باعث استحکام دندان ها میگردد هم چنین به عنوان جرم گیر دندان و ضد پلاکت دندان می تواند از آن استفاده کرد.
  • در خرید آویشن برگ پهن دقت کنید که پاک کرده وکمترین ناخالصی درآن باشد ، زیرا استفاده از آویشن و بدون بسته بندی می توان درصد زیادی از ناخالصی گیاهی در آن باشد.

قیمت آویشن برگ پهن عمده

قیمت آویشن برگ پهن عمده این مرکز یکی از مراکز فروش با کیفیت ترین آویشن پهن برگ عمده می باشد که در حجم های متفاوت و در بسته بندی بهداشتی عرضه میگردد. به دلیل فواید این گیاه که در بیشتر غذاها و خورشت ها که به عنوان چاشنی و طعم دهنده به مصرف می رسد، این مرکز در تلاش است با کیفیت ترین آویشن مرغوب را با بهترین قیمت و با حذف واسطه ها به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ی خریدار محترم ، عرضه نماید.

بازار فروش و قیمت آویشن برگ پهن نیز هم به دلیل تقاضا بالا و هم محبوبیت این محصول از نظر ارزش غذایی و تولید فراوان از نظر آب وهوای مناسب درکشور برای کشت این گیاه، بسیار مناسب می باشد، از این جهت بی تاثیر بر کاهش قیمت آن نیست؛ به طوری که این مرکز از تولید و عرضه کنندگان مرغوب ترین آویشن در سراسر کشور است و به صورت اینترنتی با در نظر گرفتن وقت خریدار محترم سعی دارد در سریع ترین زمان ممکن ، محصولات خود را چه عمده و یا خرده وبسته بندی شده به دست خریدار برساند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *