گیاهان دارویی از قدیم و الایام مورد توجه بوده و در طب سنتی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است؛ امروز بسیار از افراد برای درمان بیماری ها خود از گیاهان دارویی استفاده می کنند، قیمت مناسب این محصولات باعث شده توجه خریداران را به خود جلب کند؛ خواص درمانی بی شمار آن بسیار مورد توجه همگان بوده است و فروشگاه ها و مراکز فروش زیادی هستند که گیاهان دارویی خاص را به فروش می رساند؛ البته فروشگاه اینترنتی معتبری هستند که فروش این نوع محصولات را بر عهده دارند، فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی اصفهان بسیار معتبر بوده به طوری که خریداران می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی این فروشگاه محصول مورد نیاز خورد را به راحتی تهیه کنند.

معتبرترین فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی در اصفهان

بهترین برند گیاهان دارویی در ایران کدام است

بهترین برند گیاهان دارویی در ایران کدام است گیاهان دارویی به دلیل خواص بسیار زیادی که دارند برای تقویت بدن و بالا بردن سیستم ایمنی مفید هستند و در بین مردم از جایگاه ویژهای بر خوردار اند، گیاهان دارویی بر اساس نوع و کاربردی که دارند، بخش‌ از گیاه را بعد از خشک کردن برگ ها، گل، ساقه یا ریشه بسته به نوع گیاه به صورت دم کرده مصرف می کنند؛ این گیاهان را خشک کرده بدون اینکه هیچ گونه تغییری در ماهیت گیاه ایجاد شود.

در مغازه‌ ها و عطاری‌ ها به فروش می‌رسانند؛ البته گیاهان دارویی را، به صورت خشک شده، روغن، پماد و عرق های گیاهی هم تهیه می کنند؛ زغفران،چای کوهی، آویشن، زیره، رازیانه، انواع گل‌های عطری مانند: گل نسترن، گل محمدی، برگ لیمو، چای ترش و….گیاهان دارویی هستند و در مجموع هشت هزار نوع گیاه دارویی در ایران شناخته شده است.

امروزه گیاهان دارویی جایگزین بسیار خوبی برای دارو های شیمیایی محسوب می شود، بسیاری از شرکت ها و تولید کنندگان با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته اند به خواص بیشتر این گیاهان پی ببرند و با بسته بندی های مشخص موفق شده اند برند مخصوص خود را ثبت کنند و این برند برای شرکت ها بسیار اهمیت ویژه ای دارد تا بتواند به طور گسترده تولید و توزیع محصولات خود را توسعه دهند.

این شرکت ها با برند مشخص و بسته بندی های مناسب می توانند خود را به مشتریان معرفی کنند و در بازار با دیگر کالا ها رقابت کنند، درج خواص درمانی هر گیاه روی بسته بندی ها و برند مشخص سبب می شود، که کار برای مشتریان آسان تر شود و توانسته اند با برند کردن کالا های خود مشتریان را راضی نگه دارند.

از جمله برند های البرز، اسپایس، فرزان و…. از بهترین برند گیاهان دارویی در ایران هستند؛ برند ها سبب می شود، رقابت بین شرکت ها و تولید کنندگان بیشتر شود و با ارتقاء محصولات خود بتوانند بهترین برند را به خود اختصاص دهند؛ واقع می‌توان گفت که ثبت بهترین برند گیاهان دارویی به نوعی ضامن کیفیت کالای تولید شده است.

هم چنین برند های معروف به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای که دارند، به راحتی مشتریان آن را در بین دیگر محصولات گیاهی انتخاب می کنند و با اطمینان خاطر آن را خرید می کنند؛ برند شدن یک محصول موجب می شود تا خریداران با اطمینان خاطر از آن محصول استفاده کنند.

پرکاربردترین گیاهان دارویی برای استفاده روزمره

امروز بسیاری از افراد برای سلامت و تقویت بدن از دارو های گیاهی استفاده می کنند و مانند گذشته برای درمان بیماری های مختلف به پزشکان طب سنتی مراجعه می کنند؛ هر چند که بعضی از افراد از پدر بزرگ و مادر بزرگ های خود خواص دارو های گیاهی را یاد گرفته اند و خودشان بر اساس تجربه اجداد شان از این گیاهان دارویی استفاده می کنند.

از جمله گیاهان دارویی پر مصرف آویشن کوهی، بومادران، بابونه، چایی کوهی، گل گاو زبان، به لیمو، لاوند، رزماری، نعناع، بادرنج، ترخون، علف چای و … را به صورت روزمره استفاده می کنند و از خواص کامل هر گیاه اطلاع کامل دارند؛ مثلا آویشن کوهی که از زمان بسیار قدیم به صورت دمنوش یا پودر شده در اکثر غذا های محلی خود به کار می برند.

به طوری که از آویشن برای درمان سردرد، سرماخوردگی، گوش درد، سرخک ، سرفه ، تقویت اعصاب، درمان افسردگی، خستگی، بی خوابی و… استفاده می کنند؛ یکی دیگر از گیاهان پر مصرف گل گاو زبان است، که آرامش بخش بوده و به صورت دمنوش از دیر باز استفاده می کردند از گیاهان دارویی مانند پونه و نعناع به عنوان یک سبزی معطر در آش ها به کار می بردند.

نعناع و پونه یکی از گیاهان دارویی پرطرفدار و پر از خاصیت است، که به دلیل داشتن خواص بسیار برای درمان بیماری های مختلف از جمله دل درد، اسهال، نفخ معده و مشکلات گوارشی از آن استفاده می شود؛ نعناع و پونه طبع گرم و خشک دارند و به عنوان چاشنی به ماست اضافه می کنند.

امروزه دانشمندان با آزمایشات فراوانی که در آزمایشگاه های خود انجام می دهند، به خواص بیشتر پونه پی برده اند به طوری که متوجه شده اند، پونه سرشار از کلسیم بوده و حتی کلسیم موجود در پونه از ماست و شیر بیشتر است و برای پوکی استخوان و تقویت استخوان ها بسیار مفید است و همین امر موجب شده که بسیاری از افراد به صورت روزمره از پونه به صورت دمنوش یا پودر شده در ماست و آش های مختلف استفاده کنند.

مشخصات ظاهری گیاهان دارویی تازه و با کیفیت

مشخصات ظاهری گیاهان دارویی تازه و با کیفیت ایران به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی متنوع و مناسبی که دارد، یکی از منابع طبیعی در تولید انواع گیاهان دارویی مرغوب و درجه یک است؛ برای داشتن گیاهان دارویی تازه و با کیفیت شرایط زیاد باید مهیا باشد زمان برداشت گیاه بر اساس نوع گیاه و استفاده از آن بسیار مهم و ضروری است؛ به طوری که گیاهی مانند زعفران، گل ها را باید قبل از طلوع خورشید چیده شوند.

چون گل‌ های زعفران در معرض نور خورشید، باد و سایر عوامل آب و هوایی قرار می‌گیرند، کیفیت و مرغوبیت خود را از دست می دهد و گل ها بسته می شوند، زمان برداشت گیاهان دارویی بسیار مهم و ضروری است؛ به طوری که خواص و کیفیت گیاه را بالا می برد، بهترین زمان برداشتن گیاهان دارویی در فصل بهار است، گیاهان تازه دارای رنگ سبز بوده و عطر و بوی زیادی دارند.

اگر به درستی خشک شوند هم چنان سبز رنگ و عطر و بوی زیادی دارند، نگهداری از این گیاهان در کیفیت آنها تاثیر زیادی دارد گیاهان دارویی براساس نوع گیاه و کاربرد درمانی آن متفاوت هستند؛ به صورتی که از گل، پوست، ریشه و برگ این گیاهان استفاده می شود، ریشه های گیاهی تازه و با کیفیت نباید تیره و کدر نباشد.

هم چنین نسبت به شکل ظاهری ریشه وزن آن سبک نباشد، که نشان دهنده ریشه های بی کیفیت و نامرغوب هستند؛ این گیاهان پر خاصیت دارای عطر، بو و طعم خاص خود را دارند به طوری که شما می توانید با توجه به طعم، رنگ و بویی که دارند متوجه کیفیت و تازه بودن گیاه بشوید.

اگر گیاه فاسد شده باشد یا زمان زیادی از برداشت آن گذشته باشد، دیگر عطر و بویی اولیه خودش را ندارد و حتی رنگ گیاه از بین رفته یا بی رنگ شده است و خواص گیاهی خودش را از دست داده است، شما با نگاه کردن به شکل ظاهری گیاهان دارویی می توانید تازه بودن گیاه را تشخیص به دهید؛ محل نگه داری گیاهان دارویی بسیار مهم و ضروری است به طوری که این گیاهان باید در مکانی خشک، خنک و دور از نور مستقیم خورشید قرار بگیرند تا خواص گیاه از بین نرود.

پر فروش ترین نوع گیاهان دارویی ایرانی

گیاهان دارویی، از زمان های بسیار قدیم به صورت خودرو در بسیار از مناطق کشور رشد می کردند، ولی در سال های اخیر به دلیل تقاضا ی بیشتر بسیاری از کشاورزان شروع به کاشت این گیاهان کرده اند؛ به دلیل کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی که داشتن بسیار مورد توجه کشور های دنیا قرار گرفته اند.

پر فروش ترین نوع گیاهان دارویی ایرانی زعفران، گل محمدی، آویشن، گل گاوزبان، نعناع فلفلی، و بسیاری موارد دیگر نیز جز گیاهان دارویی پر فروش هستند، کشت گیاهان دارویی خود از پرفروش ترین و پرسود آورترین، کشت و کار کشاورزی در ایران محسوب می شود؛ به دلیل کاربرد گیاهان دارویی در صنایع بهداشتی و غذایی، سبب شده افزایش تقاضا برای این گیاهان بیشتر شود.

همین امر باعث افزایش فروش گیاهان دارویی است، خواص زیاد این گیاهان سبب شده که تولید کنندگان علاوه بر تامین نیاز های داخل کشور به توانند با صادرات انواع گیاهان دارویی نیاز کشور های دیگر را هم فراهم کنند، شرایط آب و هوایی کشور ما به گونه است که این گیاهان در ایران به راحتی رشد می کنند.

کیفیت بالا و مرغوبیت این گیاهان سبب شده که بسیاری از کشور های اروپایی خواهان این نوع گیاهان باشند و به صورت تازه، خشک شده این محصولات را از فروشندگان ایرانی خریداری می کنند و آنها از این محصولات پر خاصیت برای ساخت دارو، عطر، اسانس و…. استفاده می کنند.

خرید ارزان گیاهان دارویی مرغوب از بازار اصفهان

خرید ارزان گیاهان دارویی مرغوب از بازار اصفهان فروشگاه ها، مراکز فروش و عطاری های زیادی هستند، که گیاهان دارویی را عرضه می می کنند و بر اساس نوع گیاه، کیفیت تولید و قیمت مواد اولیه و نوع برند آن، از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند؛ به طوری که بسیاری از فروشندگان نرخ بسته بندی و برند محصول، این گیاهان را با قیمت بسیار زیادی به فروش می رساند.

حتی بعضی از واسطه گران و دلالان سبب افزایش قیمت این محصولات شده اند؛ بسیاری از فروشگاه ها برای سود بیشتر و ارزان دادن این گیاهان دارویی از گیاهان تقلبی که شکل ظاهری آن شبیه به گیاهان دارویی است، استفاده می کنند و این گیاهان را با قیمت ارزان در بازار به فروش می رساند؛ البته مراکز زیادی در سراسر کشور و بازار های اصفهان هستند.

شما عزیزان می توانید برای خرید ارزان گیاهان دارویی مرغوب از این بازار ها خرید کنید، اکثر بازار ها در اصفهان با فروش اینترنتی توانسته اند نظر مشتریان خود را جلب کند و شما خریداران محترم می توانید به سایت های معتبر این بازار ها مراجعه کنید و مرغوب ترین و ارزان ترین گیاهان دارویی را خریداری نمایید.

تامین گیاهان دارویی تازه از بهترین فروشندگان اصفهان

در بسیاری از شهرها مثل استان ایلام، کرمانشاه، شیراز، چهار محال بختیاری، اصفهان و … منبع گیاهان دارویی هستند، که بسیاری از این شهر ها گیاهان دارویی را به کارخانه های بزرگی که در اصفهان هستند می فرستند و آنها با استفاده از دستگاه های مدرن گیاهان دارویی را خشک می کنند، بدون اینکه هیچ گونه اثری روی رنگ، طعم و بوی این گیاهان داشته باشد.

تمام خواص گیاه محفوظ می ماند و بعد بسته بندی می کنند، این بسته بندی ها در وزن های یک کیلو گرمی و یا کمتر وجود دارند و فروشندگان اصفهان این گیاهان تازه را تهیه می کنند و در اختیار خریداران قرار می دهند؛ این فروشندگان به دلیل اینکه به طور مستقیم گیاهان دارویی را از تولید کنندگان تهیه می کنند، از بزرگترین تامین کنندگان گیاهان دارویی تازه در اصفهان هستند.

این فروشند گان اصفهانی از صفر تا صد فرآیند صادرات کالا به کشور های خارجی اطلاع کامل دارند و با صادرات این محصولات دارویی ارگانیک به کشور های دیگر از این طریق درآمد خوبی را به دست می آورند، اصفهان یکی از شهرهای بزرگ در ایران است که دارای انواع گوناگونی از گیاهان دارویی است.

که این گیاهان دارای خواص زیادی هستند و برای بیماری های مختلف به کار می روند؛ اصفهان یکی از بزرگترین تامین کنندگان گیاهان دارویی تازه در ایران است که مرغوب ترین محصولات تازه را عرضه می کند.

قیمت گیاهان دارویی تازه به صورت عمده در اصفهان

قیمت گیاهان دارویی تازه به صورت عمده در اصفهان قیمت گیاهان دارویی در اکثر نقاط کشور بسیار متفاوت است و فروشندگان با توجه به نوع، کیفیت و تازه بودن گیاه، این نوع محصولات را با قیمت های متنوعی به فروش می رساند؛ مجموعه ای ما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گیاهان دارویی تازه در اصفهان است که توانسته با دستگاه های بسیار پیشرفته ای که دارند، گیاهان دارویی را خشک و بسته بندی کند.

تمام مراحل بدون دخالت دست بوده و زیر نظر کارشناسان انجام می گیرد و خود مجموعه نمایندگی پخش و فروش گیاهان دارویی را برعهده دارد و به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند و به دلیل فروش عمده با قیمت پایین این گیاهان و مرغوبیت و کیفیت بالا هم چنین تازه بودن این گیاهان خواهان بسیار زیادی در سراسر کشور دارد.

شما مشتریان گرامی می توانید بدون واسطه و به طور مستقیم با مراجعه به سایت یا فروشگاه های اینترنتی ما بهترین و با کیفیت ترین گیاهان دارویی تازه را به صورت عمده زیر قیمت بازار خریداری کنید فروشگاه های ما در اصفهان بهترین ها را با تضمین قیمت و کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *