پخش آویشن تازه ایرانی به روش های گوناگونی در سطح بازار داخلی و خارجی انجام می گیرد. آویشن گیاهی ارزشمند و پر خاصیت می باشد که صورت تازه و خشک شده در بازار به فروش می رسد. و به دلیل داشتن عطر و طعم عالی محبوبیت بالایی در بازار به دست آورده است. شما می توانید برای خرید آویشن تازه به این سایت که مرکز فروش آویشن خشک عمده است مراجعه کنید.

پخش آویشن تازه ایرانی

موارد مصرف آویشن تازه ایرانی

موارد مصرف آویشن تازه ایرانی

آویشن تازه از گیاهان دارویی پر خاصیت می باشد که طعم و عطر تندی دارد. مصرف آویشن تازه بیشتر جنبه دارویی دارد و به درمان برونشیت و سرما خوردگی کمک بسیار خوبی می کند. و به دلیل داشتن ویتامین C به درمان سیاه سرفه و التهاب دستگاه تنفسی بدن کمک بسیار خوبی می کند. برخی از خواص آن عبارتند از:

  • خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ داشته و به درمان آکنه و جوش صورت کمک بسیار بالایی می کند.
  • منبع خوبی از ویتامین B بوده و برای تقویت مو ها بسیار مفید است و از ریزش و سفیدی مو ها پیشگیری می کند.
  • خاصیت ضد التهابی داشته و درمان بیماری دستگاه گوارش کولیت و کرون کمک خوبی می کند.
  • به هضم غذا کمک کرده و باعث کاهش گاز و نفخ معده می شود و همچنین به کاهش وزن کمک بسیار شایانی می کند.
  • آنتی بیوتیک طبیعی می باشد و به درمان اختلالات تنفسی کمک نموده و باعث درمان سرفه و سینوزیت می شود.
  • منبع عالی از ویتامین K و کلسیم می باشد برای تقویت استخوان ها مفید می باشد و از پوکی استخوان تا حد بالایی پیشگیری می کند.
  • اثرات آنتی اکسیدان و ضد التهابی دارد و از بیماری های قلبی و التهاب مزمن پیشگیری می کند.
  • دارای مقادیر بسیار زیادی پتاسیم و منیزیم می باشد و باعث کنترل فشار خون شده و از بیماری های قلبی و عروقی پیشگیری می کند.

قیمت آویشن تازه ایرانی

قیمت آویشن تازه ایرانی قیمت آویشن تازه بسته به کیفیت، نژاد و شرکت تولیدی آن متغیر می باشد. آویشن دارای انواع مختلفی می باشد که قیمت هر کدام آنها متفاوت می باشد از جمله می توان به آویشن کوهی، باغی و صحرایی اشاره نموده که هر کدام با توجه به ویژگی های خود دارای قیمت خاصی هستند.

آویشن بسیار پر خاصیت می باشد و در صنایع غذایی و دارویی کاربرد بسیار بالایی دارد و همین عامل تاثیر به سزایی بر روی فروش داشته است. فروش آویشن کوهی از طریق این مرکز فروش با کیفیت عالی انجام می گیرد و می توان خریدی مطمئن و باکیفیت به صورت فله و عمده و بسته بندی انجام داد. از نظر کاربردی آویشن یکی از ادویه های پرمصرف در رستوران و به طور کلی در آشپزی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *