آویشن به عنوان یک گیاه دارویی معطر و خوشبو شناخته شده است که علاوه بر مصارف دارویی، نوعی ادویه نیز به شمار می رود. این محصول دارای نمونه های مختلفی می باشد که آویشن کوهی از پرمصرف ترین آن است، آویشن کوهی معمولا به صورت خشک شده و پودر شده مورد استفاده قرار می گیرد. پخش کننده آویشن کوهی خشک در بیشتر شهر های کشور فعالیت می کند.

پخش کننده آویشن کوهی خشک

تهیه غذا به کمک آویشن کوهی

تهیه غذا به کمک آویشن کوهی بهتر است بدانید آویشن جزء گیاهان معطر و از خانواده سبزی نعنا می باشد که در بیشتر آشپزخانه ها و رستوران ها به چشم می خورد، امروزه این گیاه دارویی به شکل های آویشن تازه و آویشن خشک، چای و دمنوش آویشن، روغن آویشن و عرق آویشن استفاده می شود.

آویشن طبع گرم و خشکی داشته و از مهم ترین خواص آن می توان به درمان نفخ معده، درمان بوی بد دهان، تنظیم فشار خون، درمان مشکلات پوستی و … اشاره کرد.

برای تهیه غذا های زیر می توان از آویشن خشک استفاده کرد:

  • می توان این ادویه را به مایه ماکارونی اضافه کرد و از آن لذت برد.
  • از آنجا که آویشن بوی خوبی دارد، عطر فوق‌العاده‌ای به املت‌های متنوع می دهد.
  • آویشن با گوشت، گوجه فرنگی، لوبیا و عدس به خوبی مخلوط می شود و یک غذای عالی می سازد.
  • هنگام پخت ماهی، از پودر آویشن استفاده کنید.
  • با اضافه کردن آویشن به سوپ، طعم خوش آیندی به آن ببخشید.
  • و…

تهیه آویشن کوهی خشک

تهیه آویشن کوهی خشک آویشن کوهی خشک دارای برگ های بسیار کوچکی است که نوک آن ها تیز بوده و گل های خیلی کوچک سفید و ارغوانی دارد؛ این نوع از گیاه دارویی طبع معتدلی داشته و برای درمان بیماری ها و مشکلات زیادی مناسب است.

امروزه به روش های مختلفی می توان این گیاه را خشک کرد و سپس از آن استفاده نمود؛ برای نمونه می توان آویشن را پس از برداشت در منزل و در سایه خشک کرد و یا آن را به کارخانجات منتقل داد و سپس با استفاده از دستگاه های مدرن آن را خشک کرد.

تهیه آویشن کوهی با استفاده از دستگاه های خشک کن باعث شده تا محصول بهداشتی تر باشد و در مدت زمان کوتاهی حجم انبوهی از آویشن خشک کردد. همچنین محصول پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع و وزن های مختلف قرار می گیرد و به روانه بازار می گردد.

برای سفارش آویشن کوهی خشک می توانید به صورت مستقیم و غیر حضوری به سایت اینترنتی ما که یکی از برترین مراکز فروش است مراجعه کنید و محصول را با کیفیت عالی خریداری نمایید، حتی می توانید قیمت روز آویشن خشک را قبل از خرید به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *