یکی از گیاهان بسیار پر خاصیت موجود در بازار و طب سنتی آویشن میباشد تولید کننده آویشن محلی عمده برای تهیه این گیاه به ارتفاعات و کوه هایی که این گیاهان به صورت خودرو می رویند رفته و این گیاه پر خاصیت را جمع‌آوری می‌کند بعضی از تولید کننده ها اقدام به تولید آویشن در گلخانه ها می نمایند که باید اشاره کرد آویشن محلی بسیار دارای طعم عطر و خواص بیشتری نسبت به آویشن گلخانه ای می باشد.

تولید کننده آویشن محلی عمده

املاح معدنی آویشن محلی عمده

املاح معدنی آویشن محلی عمده آویشن در طب سنتی و اسلامی یکی از پرخاصیت ترین گیاهان شناخته شده است که در این مطلب به چندین نمونه از این خواص اشاره خواهیم کرد؛ مهمترین خاصیت آویشن طبع گرم آن و مناسب درمان سرماخوردگی رفع تب و بهبود بیماری های ریه می باشد این گیاه از بین برنده انواع عفونتهای سیستم تنفسی عفونت‌های سایر نقاط بدن مانند عفونت ادراری نیز می باشد.

آویشن محلی باعث کاهش دردهای مفصلی و التهابی و همچنین کمک به بهبود سیستم قلبی ریوی می شود اگر در طول روز دچار استرس فراوان و در طول شب دچار بی خوابی هستید خوردن یک لیوان از دمنوش آویشن کمک بسیار زیادی در رفع این مشکل می کند املاح معدنی موجود در آویشن محلی باعث بهبود مشکلات گوارشی و کلیوی و همچنین مشکلات روده خواهد شد. خوردن روزانه یک لیوان از دمنوش آویشن می تواند سیستم ایمنی بدن را بسیار قوی کند.

آویشن به چندین صورت مورد استفاده قرار می گیرد هم به صورت انواع روغن ها برای از بین بردن درد های مفصلی بهبود زخم ها و هم به صورت انواع دمنوش برای از بین بردن مشکلات و عفونت های بدنی به کار میرود ممکن است طعم تلخ و گس دمنوش آویشن خوشایند ذائقه بسیاری از افراد جامعه و کودکان نباشد برای بهتر کردن طعم آن می‌توان به دمنوش خود عسل و یا لیمو اضافه کنید.

پخش آویشن محلی عمده

پخش آویشن محلی عمده تولید آویشن محلی سالهاست که در کشور ما انجام می پذیرد همان طور که گفته شد برای تشخیص آویشن محلی مرغوب می‌توان به عطر آویشن دقت کرد آویشن محلی دارای عطر بسیار قوی و رنگ برگ های سبز تیره می باشد آویشن هایی که تازه نباشد دچار رنگ پریدگی خشکی در برگ ها و دارای عطر بسیار کمی است. پخش آویشن محلی به صورت عمده در انواع فروشگاه های محصولات گیاهی امکان پذیر می باشد و یا اینکه می توان با مراجعه به سایت های فروش این مجموعه مراجعه و انواع آویشن به صورت فله کیلویی و یا به صورت بسته بندی را تهیه کنید و بعد از سفارش محصول درب منزل تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *