خرید مستقیم آویشن کوهی تازه بسیار باصرفه و کم هزینه انجام می شود چون همانطور که همه می دانیم با این روش خرید بازار از وجود واسطه پاک می شود و در نتیجه محصول بدون وجود دلال ارائه خواهد شد، مشتری نیز می تواند محصول را به صورت کلی و در کمترین نرخ ممکن خریداری نموده و علاوه بر اطمینان از کیفیت ها رضایت کاملی نیز از قیمت ها خواهد داشت.

خرید مستقیم آویشن کوهی تازه

مشخصات آویشن کوهی تازه

مشخصات آویشن کوهی تازه آویشن کوهی تازه به صورت خودرو در لابه لای تخته سنگ ها و صخره ها می روید که برگ های بیضی شکل، خاکستری رنگ با پوشش کرک های سفید بر روی آن از دیگر مشخصاتش است، همچنین برگ فاقد دمبرگ بوده و دارای خواص بسیار زیادی است که برای درمان بیماری ها نیز از برگ، گل و ساقه گیاه استفاده می شود.

آویشن سوء هاضمه را برطرف نموده و تشنج، قاعدگی دردناک و سرماخوردگی را بهبود می بخشد از جوشانده گل آن نیز جهت درمان سیاه سرفه استفاده می شود، همچنین تیمول موجود در آن اثر ضد عفونی کنندگی داشته که برای روده و دستگاه گوارش مفید می باشد و برای تسکین مشکلات روماتیسمی، مفصلی و استخوانی نیز استفاده می شود.

آویشن دارای تیمول است که به عنوان خلط آور، محرک جنسی و آرام بخش نیز شناخته شده است و روغن آن نیز خواص ضد نفخ و ضد اسپاسم دارد، لذا خاصیت ضد قارچ و ضد کرم داشته که به درمان کرم روده، عفونت دستگاه گوارش، برونشیت و سل کمک می کند به همین دلیل از آویشن در طب سنتی و طب نوین دارو تهیه می شود.

تامین آویشن کوهی تازه

تامین آویشن کوهی تازه تامین آویشن کوهی تازه از اهداف بسیاری از فعالان تجاری و اقتصادی است که فعالیت گسترده ای در این عرصه دارند و با شناخت و تجربه خود به شناسایی بهترین ارقام این محصول پرداخته و به بهترین نحو ممکن نیاز مشتریان را رفع می کنند.

قیمت آویشن تازه نیز در بازار بسته به عوامل مختلفی مانند کیفیت و گونه متفاوت است چون هر نمونه ای از این گیاه بسته به گونه دارای شکل ظاهری، عطر و طعم نسبتا متفاوتی است، همچنین نحوه خرید در نرخ گذاری موثر بوده به گونه ای که اگر عمده و بدون واسطه تهیه شود ارزانتر خواهد بود.

آویشن از جمله گیاهان دارویی است که به دلیل خواص بالایی که دارد در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها بکار می رود و اصولا با دمنوشی که از آن تهیه می شود به بیمار داده می شود، علاوه بر آن به دلیل داشتن عطر و طعم عالی از آن ادویه نیز تهیه شده و در بسیاری از خوراکی ها و غذاها استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *