در مرکز فروش آویشن خشک عمده این محصول در اشکال مختلفی ارائه می شود و در کیفیت های اعلا و در قیمت های منحصر به فردی به دست مشتریان می رسد که اصالت و تازگی محصول مورد توجه همگان قرار گرفته است، مشتریان نیز می توانند با اطمینان از کیفیت و با رضایت کامل از قیمت ها آن را تیراژ بالا تهیه نموده و سود خوبی را بدست آورند.

فروش آویشن خشک عمده

از آویشن در چه غذاهایی استفاده می شود؟

از آویشن در چه غذاهایی استفاده می شود؟ آویشن به دلیل عطر و بوی منحصر به فردی که دارد جهت تهیه انواع غذاها استفاده می شود و از نوع تازه و خشک آن دمنوش تهیه شده و از نوع پودر شده اش نیز ادویه تهیه و در غذاها بکار می رود، همچنین با عدس، لوبیا، گوجه و گوشت براحتی جفت شده و جهت طعم دادن به سوپ، خورشت، مرغ و گوشت نیز اضافه می شود.

آویشن برای مزه دادن به پنیر و دیگر نوشیدنی ها نیز افزوده می شود که این گیاه را به همراه ساقه نیز می توان به غذا افزود لذا بعد از پخت برگ ها جدا شده و ساقه نیز از غذا برداشته می شود، در زمان افزوده شده به غذا در زمان پخت به آرامی طعم خود را به غذا می دهد و به دلیل طعم و عطر زیادی که دارد با افزودن مقدار کمی از آن به غذا عطر را انتقال می دهد.

آویشن خشک معطر را می توان به ماکارونی، املت، ماهی، حبوبات، سیب زمینی و … افزود و می توان پودر آن را به دیگر ادویه جات نیز اضافه نمود و از عطر منحصر به فردش بهره مند شد، این گیاه دارای طبع گرم و خشکی بوده و برای سرد مزاجان و اصلاح طبع آنها بسیار مفید می باشد و گرم مزاجان بهتر است آن را با خوراکی های سرد میل کنند.

خرید آویشن خشک عمده با کیفیت

خرید آویشن خشک عمده با کیفیت خرید آویشن خشک کیلویی باکیفیت به صورت عمده بسیار باصرفه انجام می شود و در صورتی که بدون واسطه نیز تهیه شود سود سرشاری را به همراه خواهد داشت، همچنین کیفیت و تازگی محصول و عطر و بوی خوش آن مورد توجه همگان قرار گرفته است.

آویشن از گیاهان دارویی به شمار رفته که به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد مورد توجه اطباع سنتی قرار گرفته و از آن جهت پیشگیری و درمان انواع بیماری ها بکار می رود، همچنین به دلیل خواص ضد باکتریایی و ضد میکروبی که دارد یکی از گیاهان مهم در درمان سرماخوردگی می باشد.

آویشن خشک به دلیل عاری بودن از رطوبت ماندگاری بالایی داشته و در فصول مختلف نیز قابلیت استفاده را دارد که به علت عطر بی نظیر و خواص بی نهایتی که داشته طرفداران زیاد و مصارف بالایی را به خود اختصاص داده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *