فروش نعناع خشک شده به صورت اینترنتی با بهترین کیفیت با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران روبه رو شده است. نعناع خشک به عنوان پرمصرف ترین سبزی خشک شناخته شده و در بازار از فروش بالایی برخوردار است. این نوع سبزی خشک امروزه علاوه بر روش حضوری به صورت اینترنتی هم عرضه می شود و خریداران می توانند آن را با قیمت عمده و ارزان تر به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنند.

فروش اینترنتی نعناع خشک شده با بهترین کیفیت

مشخصات بهترین نوع نعنا خشک

مشخصات بهترین نوع نعنا خشک

نعناع از جمله سبزی هایی است که به دلیل خواص فراوان هم به صورت تازه و هم خشک شده می توان از آن استفاده نمود. از قدیم الایام استفاده از نعناع خشک در طبخ بسیاری از غذاها، پیش غذاها و حتی امروزه در تهیه انواع دمنوش ها کاربرد دارد.

فواید فراوان نعناع خشک همچنین سبب شده تا در تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله کرم ها، لوسیون های بدن و حتی شامپوی سر هم از آن استفاده شود. نعنا انواع مختلفی دارد اما شناخته شده ترین نوع نعنا که از آن به صورت خشک شده هم استفاده می شود، نعنا فلفلی است.

از مهم ترین مشخصه های نعناع فلفلی می توان به بوی نسبتا تند آن اشاره نمود. این بو حتی زمانی که نعناع کاملا خشک می شود هم کاملا مشهود است. به همین دلیل مشتری پسندترین نوع نعنا خشک در بازار بوده و فروش بالایی دارد.

نعناع خشک باکیفیت معمولا به صورت خوشه ای خشک شده است. به عبارت دیگر ساقه های نعناع که برگ روی آن قرار دارد به صورت مستقیم در آفتاب یا سایه و یا با استفاده از دستگاه های خشک کن کاملا خشک می شود.

به این ترتیب برگه ها به صورت کاملا سالم و با کمترین میزان پودر شدگی خشک می شوند. لذا هم ظاهر شکیل تری پیدا می کنند و هم مشتری پسندتر خواهند بود.

اگر شما هم برای خرید نعناع خشک به بازار مراجعه می کنید و به دنبال سبزی خشکی با کیفیت مطلوب هستید حتما به این نکته توجه داشته باشید که هرچه برگ های خشک شده نعناع یالم تر باشند کیفیت بالاتری داشته و عطر و طعم بهتری خواهند داشت.

معمولا سبزی خشکی که به صورت پودر شده به فروش می رسد به مرور زمان و البته در زمان کوتاه تری به دلیل آلودگی محیط و خاک زودتر کیفیت اولیه و عطر خود را از دست می دهند و به همین دلیل در بسیاری از مواقع اگر سبزی خشک پودر شده بخرید به مرور متوجه خواهید شد که کیفیت اولیه را ندارند.

راهنمای خرید انواع نعنا خشک

حتما شما هم بارها و بارها برای خرید انواع سبزی خشک از جمله نعنا خشک به بازار مراجعه کرده اید و با انواع مختلفی از این سبزی های خشک که کیفیت های متفاوتی دارند روبه رو شده اید.

اگر در زمان خرید می خواهید بهترین و باکیفیت ترین نعنا خشک را خریداری کنید حتما باید در زمان خرید به برخی از نکات توجه داشته باشید. در ادامه مطلب به برخی از این موارد اشاره خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

  1. خرید خود را حتما از فروشگاه های معتبر عرضه کننده سبزی خشک تهیه کنید.
  2. به محل نگهداری سبزی خشکی که قرار است انتخاب و خریداری کنید، دقت داشته باشید.
  3. اگر خریدتان به صورت فله ای و کیلویی انجام می شود حتما نعناع خشک را بررسی کنید تا یکدست و تمیز باشد.
  4. اگر نوع بسته بندی را انتخاب می کنید حتما دقت داشته باشید که تاریخ تولید محصول بر روی آن درج شده باشد.

عطاری یا خواربارفروشی هایی که مستقیم انواع سبزی خشک را عرضه می کنند کیفیت محصولاتشان مناسب بوده و به همین دلیل در زمان خرید بهتر است این نکته را مدنظر داشته باشید.

رطوبت می تواند کیفیت اولیه سبزی خشک را از بین ببرد و حتی سبب خرابی و کپک زدن آن شود. در زمان خرید حتما دقت داشته باشید که محل نگهداری باید خشک و به دور از نور و رطوبت باشد.

سبزی خشک را اگر دور از نور و رطوبت نگهداری کنید می توانید تا چند سال بدون آنکه خراب شده باشد تا طعم و عطر آن تغییری کرده باشد مصرف نمایید. بسیاری از کسانی که به صورت عمده و در تناژ بالا خرید می کنند دارای انبارهایی تمیز با شرایط استاندارد هستند که می توانند تا مدت های مدید محصول را تازه و با کیفیت بالا نگهداری نمایند.

عواملی که بر قیمت نعنا خشک درجه یک تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت نعنا خشک درجه یک تاثیر دارد

سبزی های خشک انواع مختلفی داشته و در بازار با قیمت های متفاوتی برای فروش عرضه می شوند. یکی از سبزی خشک هایی که به دلیل مصارف متعدد در طول سال همیشه فروش بالایی دارد، نعنا خشک است.

نعنا خشک با درجات کیفی متفاوتی در بازار عرضه می شود و به همین دلیل قیمت آن نیز متفاوت است. عوامل متعددی می تواند قیمت ها را تحت تاثیر خود قرار دهد که از جمله آنها می توان موارد زیر را برشمرد.

  1. درجه کیفی محصول عرضه شده
  2. نحوه عرضه و فروش
  3. شکل ظاهری نعنا خشک

از نظر کیفی نعنا خشکی که بدون خاک و مواد زیاد باشد درجه یک محسوب شده و قیمت بالاتری نسبت به دیگر محصولات مشابه دارد. هرچه میزان خاک حاصل از پودر شدن نعنا پس از خشک شدن بیشتر باشد در نتیجه کیفیت آن پایین تر آمده و با قیمت کمتری هم برای فروش عرضه می شود.

چگونگی عرضه هم بر قیمت ها اثرگذار است. زمانی که نعنا خشک به صورت فله ای عرضه می شود قیمت آن پایین تر وقتی است که به صورت بسته بندی به فروش می رسد. همانطور که می دانید هزینه های بسته بندی به عنوان هزینه های جانبی به محصول اضافه شده و همین قیمت تمام شده را افزایش می دهد.

اگر نعنا از نظر شکل ظاهری کاملا سبز و یکدست و مشابه رنگ نعنای تازه باشد نشان دهنده کیفیت بالای آن است و مشتری هم از این نوع نعنا استقبال بیشتری می کند. در نتیجه فروش تا چند برابر افزایش می یابد.

از طرف دیگر توزیع اگر مستقیم از طرف خود تولید کننده انجام گیرد به دلیل حذف واسطه ها قیمت ها هم پایین تر می آید. به همین دلیل امروزه تولید کنندگان که اکثرا با استفاده از روش ها سنتی به خشک کردن سبزی هایی مانند نعناع اقدام می کنند ترجیح می دهند خود دست به فروش بزنند تا هم محصولشان با قیمت ارزان تری به دست خریدار برسد و هم سود حاصل از فروش مستقیما به جیب خودشان برود.

نعناع خشکی که به صورت سنتی خشک می شود علاوه بر آنکه عطر بیشتری دارد، خواص آن هم به خوبی حفظ شده است. لذا اگر با قیمت بالاتری هم آن را می خرید در حقیقت از تولید کننده کوچک تر که کیفیت بهتری ارائه می دهد، حمایت می کنید.

بررسی نحوه صادرات نعنا خشک از راه زمینی

سبزی های خشک از جمله محصولاتی هستند که هر ساله به کشورهای دیگر صادر می شود. ایران یکی از تولید کنندگان عمده این نوع محصولات و جزء کشورهای صادرکننده شناخته شده در منطقه بوده و به دلیل کیفیت بالای سبزی های خشک مشتریان خارجی زیادی خواهان خرید آن هستند.

ایران مرزهای زمینی مشترک و طولانی با بسیاری از کشورهای همسایه دارد و به همین دلیل بیشترین حجم صادرات از طریق مرزهای زمینی صورت می گیرد. وجود بازارچه های مشترک زمینی در مرزها و فعال بودن این بازارها سبب رونق هرچه بیشتر صادرات گردیده است.

صادر کنندگان ایرانی با تشکیل اتاق بازرگانی با کشورهایی که با ایران مرز مشترک زمینی دارند توانسته اند توافقات خوبی را در حوزه صدور انواع سبزی های خشک را کسب کنند.

البته صادرات از طریق راه های زمینی با استقبال خوبی از سوی صادر کنندگان هر دو طرف هم روبه رو شده است چرا که صادرات از راه مرز زمینی هزینه های حمل و نقل را به صورت قابل توجهی کاهش داده و سرعت انتقال محصولات را هم بالا می برد.

به همین دلیل هم صادر کننده ایرانی و هم وارد کننده خارجی تمایل زیادی دارند که به صورت زمینی و با کمترین هزینه به ارسال و تبادل محصولات مورد نظر بپردازند. آشنایی با سلیقه و خواست خریدار خارجی با بازاریابی هدفمند از جمله گام های موثری بوده که به رونق هرچه بیشتر صادرات غیرنفتی ایران کمک فراوانی نموده است.

خرید بدون واسطه نعناع خشک شده از مراکز مطمئن

خرید بدون واسطه نعناع خشک شده از مراکز مطمئن

اگر قصد خرید نعناع خشک از مراکز مطمئن و بدون واسطه را دارید کافی است تا به سایت ما مراجعه نمایید. یکی از روش هایی که امروزه می توان در کمترین زمان و با بالاترین سرعت خرید خود را انجام دهید، روش آنلاین می باشد.

ما به عنوان عرضه کننده عمده نعناع خشک درجه یک تبریز را به صورت مستقیم و بی واسطه به خریداران محترم در سراسر کشور عرضه می کنیم. در هر کجا و هر نقطه ای از کشور که حضور دارید می توانید سفارشات خود را به صورت عمده یا جزیی با توجه به نیازتان ثبت نمایید.

ثبت سفارش محدودیت زمانی هم نداشته و شما می توانید هر زمان که فرصت کافی در اختیار داشتید خرید خود را انجام دهید. از طرف دیگر کیفیت و قیمت های اعلام شده تضمینی هستند و شما می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که محصولی که خریداری می کند با مطلوب ترین کیفیت و به صورت کاملا بهداشتی به دست تان خواهد رسید.

ارزان تر بودن قیمت ها را می توانید به راحتی و با یک مقایسه کوتاه با نرخ بازار آزاد متوجه شوید و خریدتان را با اطمینان خاطر انجام دهید. علاوه بر نعناع خشک انواع مختلف دیگر سبزی ها مانند جعفری، شوید، تره، سبزی خورشتی خشک و… هم موجود بوده که شما می توانید در صورت نیاز آنها را به صورت یکجا هم سفارش دهید.

با خرید آنلاین می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم زمان را به نفع خود مدیریت کنید و هم خریدی اقتصادی را برای خود رقم بزنید.

پخش مستقیم نعناع خشک شده با ارزانترین قیمت

با پخش نعناع خشک به صورت مستقیم قیمت آن بسیار ارزان تر شده است. به همین دلیل کسانی که به صورت یکجا خرید می کنند ترجیح می دهند به فروشنده ای مراجعه کنند که محصول مورد نظرشان را به صورت مستقیم و با قیمت ارزان تری ارائه می کند.

نعناع خشک را می توان در پخش مستقیم هم به صورت کیلویی و هم بسته بندی شده خریداری کرد. مزیت بزرگی که عرضه مستقیم دارد این است که کیفیت و تازگی سبزی خشک به خوبی حفظ می شود و مشتری می تواند سبزی را بدون خاک و کاملا تمیز خریداری کند.

از طرف دیگر با پخش مستقیم مشتری هم نیازی به رفت و آمد و صرف زمان طولانی در بازار برای آنکه بتواند محصولی با کیفیت مطلوب را نخواهد داشت و می تواند به فروشنده عمده مراجعه و خریدش را به سرعت انجام دهد.

در سال های اخیر بسیاری از خریداران سبزی های معطر و خشک شده مانند نعناع برای آنکه بتوانند بی واسطه و با کمترین هدررفت زمان خریدشان را انجام دهند به فروشنده و پخش کننده مستقیم مراجعه می کنند.

عرضه بی واسطه هم برای خریدار و هم فروشنده با صرفه اقتصادی قابل توجهی همراه است. به عبارت دیگر هم مشتری مبلغ کمتری برای خرید خود می پردازد و هم فروشنده سود خود را یکباره و یکجا دریافت می کند و می تواند برای خریدهای بعدی هم نقدا هزینه ها را پرداخت نماید.

عرضه کنندگان نعناع خشک شده در سراسر ایران

عرضه کنندگان نعناع خشک شده در سراسر ایران

امروزه عرضه نعناع خشک شده خانگی در سراسر ایران به صورت مستقیم استقبال خوب خریداران را به همراه داشته است. نعناع خشک به دلیل مصارف متعددی که دارد در طول سال بازار خرید آن پررونق است و به همین دلیل عرضه کنندگان تلاش می کنند تا با فروش بی واسطه هم نظر خریدار را جلب کرده و هم از طریق فروش خود را تا چند برابر افزایش دهند.

در حال حاضر شیوه های متفاوتی برای عرضه انواع سبزی خشک به مشتری وجود دارد. علاوه بر اینکه فروش هم به صورت فله ای و هم بسته بندی شده انجام می گیرد، نحوه عرضه هم متنوع تر از گذشته شده است.

لذا خریداران می توانند راحت تر نیاز خود را تامین کنند. یکی از روش های خوب، مطمئن و البته در دسترس، روش عرضه آنلاین می باشد. در این روش مشتری به خصوص آن دسته از افرادی که زمان کافی برای مراجعه به بازار ندارند می توانند به راحتی و در کمترین زمان خریدشان را به صورت اینترنتی و از راه دور انجام دهند.

یکی از مزیت های عرضه نعناع خشک به صورت غیرحضوری این است که چون واسطه ها نقشی در قیمت گذاری ندارند، نرخ سبزی خشک ارزان تر خواهد بود و این دقیقا موضوع بسیار مهمی است که به دلیل گرانی بسیاری از خریداران به دنبال خریدی ارزان تر و مقرون به صرفه تر باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *