فروش عمده گیاهان دارویی کرمانشاه، در انواع مختلف آغاز شده که خریداران، با کمترین هزینه می توانند سفارشات خود را به این مراکز اعلام کنند.فروش عمده گیاهان دارویی در کرمانشاه با کمترین هزینه

چند نکته هنگام صادرات گیاهان دارویی

چند نکته هنگام صادرات گیاهان دارویی در هنگام صادرات بهترین و باارزش ترین گیاهان دارویی، باید به چند نکته توجه کرد. نکاتی که باعث رونق در صادرات این گیاهان ارزشمند می شود.

گیاهان دارویی دارای انواع مختلف با خواص عالی و گوناگون هستند و همین گوناگونی باعث شده، افراد زیادی به سمت استفاده این داروها جلب بشوند.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های زیادی کاربرد دارد و می تواند جایگزین داروهای شیمیایی بشود. از این رو، مصرف آن هم، در داخل به شکل چشمگیری وجود دارد و هم در خارج از طرفداران زیادی برخوردار است‌.

برای صادرات گیاهان دارویی، تازه و مرغوب بودن آن شرط اول صادرات است. باید بگونه ای باشد که بعد از ارسال محصول به کشورهای دیگر، تازگی خود را از دست ندهد.

بسته بندی این گیاهان دارویی باید، مناسب باشد تا از زمان برداشت تا زمان تحویل، سالم بماند. گیاهان هر چه تازه تر باشند عملکرد بهتری برای مصرف کننده دارند. اعلا بودن گیاهان دارویی در زمان استفاده باید احساس شود.

برای اینکه در صادرات موفق تر شوید باید گیاهان دارویی را از تولید کننده آن خریداری کنید تا هم از قیمت خرید کاسته شود و هم محصولات تازه تری را تهیه کنید.

در مرحله بعد مجوزهای سازمان بهداشت و درمان و سازمان غذا و دارو را گرفته تا در زمان صادرات، مشکلی برای عرضه پیش نیاید.

بسته بندی های نگهداری گیاهان دارویی باید به گونه ای باشد که در مدت زمانی که در گمرک و قرنطینه می ماند فاسد نشده تا خراب نشود.

انواع مختلفی که از این گیاهان را می شود در صادرات عرضه کرد عبارتند از، زیره، بومادران، بابونه، فلفل سیاه، گل ختمی، انیسون، آویشن، مارچوبه، زوفا، کتیرا، زردچوبه، آنغوزه، شیرین بیان، تلخ بیان، سقز، شکر تیغال، حنا، زیره سبز، اسفرزه، بادرنجبوبه، باریجه، برگ کنار، مریم گلی، کرفس وحشی، پرسیاوشان، گز خوانسار، گز انگنبین، گل کاسنی، گل گاو زبان، مصطکی، اسطوخودوس، برگ بو، زعفران و….

صادرات به کشورهایی نظیر، روسیه، ترکیه، امارات متحده عربی، عمان، ژاپن، چین را در نظر داشته باشید چون یکی از مشتریان گیاهان دارویی ایران می باشند.

یکی از دلایل مهمی که باعث شده ایران جز تولید کنندگان برتر دنیا در زمینه گیاهان دارویی باشد وجود تنوع آب و هوایی و اقلیمی است که در ایران بیش از ۸ هزار گونه گیاهان دارویی کشت و تولید می شود و از مجموع ۱۳ اقلیم موجود در جهان، ۱۱نوع از این اقلیم ها در ایران وجود دارد و زمینه تولید انواع گیاهان دارویی و درمانی وجود دارد.

با داشتن بهترین داروهای گیاهی، زمینه صادرات این محصولات با تدابیر بالا و رعایت استراتژی مهم فراهم می شود و با داشتن اطلاعات مهم در صادرات، تعیین بازار هدف در کشورهای دیگر و بازاریابی درست می توانید، سود آورترین فروش را به طور دائم داشته باشید.

درحال حاضر از میان گیاهان دارویی چند نمونه از آن، صادرات بیشتری را به خود اختصاص داده اند و فروش حداکثری را از آن خود کرده اند و این گیاهان با نام های زعفران، گل محمدی، شیرین بیان، زیره سبز در کشور شناخته اند‌.

با اطلاعات کافی و مندرج و دانستن قوانین و چگونگی صادرات در این مطلب، صادرات محصولات درجه یک را آغاز کنید تا سودآوری لازم را برای شما به همراه داشته باشد.

توضیحاتی درباره خرید گیاهان دارویی از بازار

گیاهان دارویی که از بازار تهیه می کنید باید متناسب با شرایط جسمانی شما باشد، به همین منظور، توضیحاتی را درباره خرید این محصولات دارویی داده می شود تا بهترین نوع و مناسب ترین آن را خریداری کنید.

گیاهان دارویی در انواع مختلف در بازار وجود دارند و هر کدام برای مشکل خاصی مورد استفاده قرار می گیرد، بعضی از این داروها برای افرادی خاصی، استفاده می شود تا مشکلات آنها را درمان کند، صرفا چون اسم گیاه را یدک می کشد نباید پیش خود بگویید عوارضی ندارد و هر نوع را به دلخواه مصرف کنید، گیاهان دارویی مانند داروهای شیمیایی، دارای عوارض و مضرات هستند که باید تحت نظر پزشک و کارشناس طب سنتی مصرف شود.

به طور مثال، به معرفی گیاه آویشن می پردازیم.

گیاه آویشن یکی از پرکاربردترین داروهای گیاهی در طب سنتی بوده که دارای خواص فراوانی است، یک گیاه معطر که هم در زمینه ساخت دارو مصرف استفاده قرار می گیرد و هم در زمینه ساخت لوازم آرایشی کاربرد فراوانی دارد.

از آویشن در درمان سرفه، سردرد، سرماخوردگی، گوش درد، سرخک، تقویت اعصاب، درمان استرس و افسردگی، بی خوابی استفاده می شود. کاربرد دیگر این دارو، برای کاهش فشار خون و کاهش چربی می باشد.

در درمان بیماری های دیگری نیز کاربرد دارد و ضد تشنج، ضد سرع و ضد نفخ بوده و موجب تقویت بینایی و معده نیز می شود.

اگر آویشن را بعد از غذا میل کنید مشکلات معده ای را برطرف کرده نفخ، سنگینی معده را برطرف می کند. این گیاه عفونت دستگاه گوارشی را از بین می برد.

اما توجه کنید به قسمت کاهش فشار خون، اگر فردی از فشار خون پایین رنج می برد با مصرف این گیاه به طور حتم با مشکلاتی مواجه می شود، پس به طور خودسرانه گیاهان دارویی را مصرف نکرده و حتما با متخصص این کار مشورت لازم را انجام دهید.

در هنگام خرید حتما به تازه بودن گیاه خریداری شده دقت کنید، سعی کنید گیاهانی که در انواع بسته بندی وجود دارند را انتخاب کنید. حتی المقدور از افرادی که در این زمینه به طور حرفه ای فعالیت دارند خرید خود را انجام دهید. میزان سفارش را خود به اندازه مصرف خود بدهید تا گیاه دارویی را به شکل تازه مصرف کنید.

چه عواملی بر بالارفتن قیمت گیاهان دارویی تاثیر دارد؟

چه عواملی بر بالارفتن قیمت گیاهان دارویی تاثیر دارد؟ در این برهه ای از زمان، قیمت گیاهان دارویی افزایش شدیدی داشته، اما چه عواملی بر بالارفتن نرخ فروش آن تاثیر دارد؟

یکی از دلایل افزایش قیمت، بالا رفتن هزینه های نگهداری شامل آب و برق و گاز است. چون نگهداری گیاهان دارویی باید به گونه ای باشد تا موجب از بین رفتن آنها نشود، آب و برق و گاز عامل مهم در نگهداری گیاهان دارویی محسوب شده و چون قیمت آنها افزایش پیدا کرده نرخ فروش نیز با افزایش رو به رو شده است.

مسئله دیگر شیوع بیماری کرونا بوده که باعث‌ شده، خریداران بیشتری یه سمت گیاهان دارویی هجوم‌ بیاورند و افزایش نرخ داروهای گیاهی را به همراه داشته است.

با بالا رفتن نرخ دلار و افزایش قیمت دیگر اقلام و هزینه های زندگی، بر قیمت داروهای گیاهی اثر گذاشته و باعث شده تولید کننده نیز، نرخ فروش خود را بالا ببرد‌.

بالا رفتن هزینه های کارگر، انواع کودها و لوازم مایحتاج گیاه و…. که همه این عوامل مزید بر علت شده تا این محصولات از نظر قیمتی، رشد بالایی داشته باشند.

مهم ترین عامل تاثیرگذار بر افزایش فروش گیاهان دارویی

برای فروش بیشتر در بازار، باید با تمام مراحل آن آشنا بوده تا با استراتژی های درست، بر افزایش فروش گیاهان دارویی، بهترین سود دهی را در بازار بدست آورد‌‌ مهم ترین عامل تاثیرگذار را در این مطلب بخوانید.

عوامل زیادی در فروش حداکثری و بهره‌وری بهتر وجود دارد که توضیحاتی در این رابطه بیان می شود.

در مرحله اول کیفیت جنسی که قرار است به فروش برسانید. باید تازه و باکیفیت بوده تا مصرف کننده از آن رضایت داشته باشد‌.

مرحله بعدی بسته بندی محصول است، تا گیاهان دارویی در بسته بندی های بهداشتی و شکیل به مصرف کننده ها عرضه شوند‌.

مرحله بعدی پیدا کردن بازار هدف است یعنی کجا باید بدنبال مشتری رفت؟ آیا همه به گیاهان دارویی نیاز دارند؟ آیا همه بدنبال این نوع از محصولات هستند؟

مسئله مهم در افزایش فروش، آشنایی کامل با گیاهان دارویی است تا در هنگام فروش، بتوان نیاز مصرف کننده را شناسایی کرد و مطابق با آن نیز، فروش را انجام داد.

تبلیغات گسترده یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بوده که باید به آن دقت کرد.

مسئله بعدی همکاری با کارشناس و اطبا طب سنتی بوده که با راهنمایی های آنها و همکاری در این زمینه، می تواند بر فروش بیشتر تاثیرگذار باشد.

تامین کنندگان گیاهان دارویی با کیفیت در کرمانشاه

تامین کنندگان گیاهان دارویی با کیفیت در کرمانشاه تامین کنندگان گیاهان دارویی می توانند برای عرضه محصولات خود، به این مراکز مراجعه کرده تا محصولات با کیفیت خود را در کرمانشاه و دیگر استان ها بفروش برسانند.

این مرکز با همکاری تامین کنندگان برتر در زمینه گیاهان دارویی، توانسته بسیاری از متقاضیان داروهای گیاهی را به سمت خود جلب کند و رضایت آنها را با ارائه بهترین محصولات بدست آورد.

تامین گیاهان دارویی بحث مهم و اول در زمینه طب سنتی بوده، چون کیفیت تولید و مرغوبیت گیاه باید از درجه ممتاز و یک برخوردار باشد تا مصرف کننده و متخصصان طب سنتی از رضایت کامل برخوردار باشند.

تولید کننده باید در قبال تولیدات خود مسئول بوده و گیاهان دارویی را با دقت و ظرافت به عمل بیاورد.

گیاه دارویی زمانی اثر گذاری خوبی بر بیمار دارد که اولا با کیفیت بوده و تازگی در آن احساس شود. اگر محصولی با آفت رشد کرده و هیچگونه رسیدگی در آن صورت نگرفته به طور یقین قادر به درمان فرد نخواهد بود.

مراکز عرضه به طور مستقیم از تامین کننده، محصولات دارویی را خریداری کرده و با قیمت مناسب به مشتریان گرامی می رساند. تا علاوه بر درمان بیماری خود، از مصرف این گیاهان دارویی لذت کامل را ببرند.

همکاری عطاری های اینترنتی فقط به تولید کننده های داخلی محدود نمی شود و با واردکنندگانی که این داروها را از کشورهای واردکننده خریداری می کند هم همکاری لازم را داشته تا داروهایی که در ایران وجود ندارند را در مرکز موجود کرده و به بیماران و مصرف کنندگان عرضه کند.

فروشندگان معتبر گیاهان دارویی در بازار کرمانشاه

در بازار کرمانشاه، عطاری های مختلفی وجود دارند که در زمینه طب سنتی فعالیت می کنند. بهترین گیاهان دارویی را از فروشندگان معتبر و متخصص بخواهید.

در بازار کرمانشاه، عطاری های معتبری به فعالیت مشغول هستند، از این رو مردم تمایل دارند برای تهیه‌ گیاهان دارویی به سمت فروشندگان معتبر و متخصص بروند تا مناسب ترین دارو را برای مشکلات خود خریداری کنند.

این مرکز دائر شده در فضای مجازی با فروشندگان زبده و با اطلاعات در زمینه گیاهان دارویی، محصول درجه 1 را علاوه بر فروش به مصرف کننده، مشاوره و راهنمایی های لازم را به او نیز می دهند.

با مشاوره های متخصصان این حوزه، به راحتی مشکلات خود را برطرف می کنید و زمینه سازی سلامتی و نشاط در خود و خانواده خود باشید.

مراکز فروش، با داشتن مجوزهای لازم، اقدام به فعالیت می کنند و کارشناسان این حوزه با دقت و رصد مشکلات بیمار، داروی مورد نیاز بیمار را می دهند.

کرمانشاه یکی از استان هایی بوده که در زمینه تولید گیاهان دارویی فعالیت دارد و بعضی از این داروها در این استان کشت می شود. در این مراکز، تولید خود استان نیز با قیمت ارزان به فروش می رسد.

یکی از مواردی که باعث شده فروشندگان این محصولات، از تخصص برخوردار باشند اهمیت مصرف گیاهان دارویی بوده تا داروی مناسب را به مصرف کننده بدهند و مشکل او را برطرف کرده و مسئله ناخوشایندی را برای او بوجود نیاورد.

متاسفانه در این حوزه افراد غیر متخصص ورود کرده اند که باعث بوجود آمدن دردسرهایی برای مصرف کننده شده اند و به خاطر حساسیت موضوع، وزارت بهداشت به راحتی مجوزهای لازم را به این حرفه ها نمی دهد تا سلامتی افراد به خطر نیوفتد.

خرید عمده گیاهان دارویی در کرمانشاه با نازلترین قیمت

خرید عمده گیاهان دارویی در کرمانشاه با نازلترین قیمت عطاری های فعال در کرمانشاه می توانند سفارشات خود با به این مرکز بدهند تا گیاهان دارویی را با نازلترین قیمت موجود در بازار، خرید کرده و به کسب و کار خود رونق دهند‌.

اگر عطاری های طب سنتی، بدنبال مراکزی می گردند که قیمت های کمتری را در بازار دارند، می توانند به معتبرترین آنها مراجعه کرده و از هر نوع دارو که برای کار خود نیاز دارند خریداری کنند‌‌.

طب سنتی دارای قدمت زیادی بوده که از سالیان گذشته تا کنون به آن پرداخته و باعث‌ درمان بسیاری از بیماران شده است، به طوریکه هم اکنون نیز به طور کامل از این رشته پزشکی در درمان بیماری ها استفاده می شود.

توسعه این رشته پزشکی سنتی، به شکلی بوده که حجم بالای خرید و فروش و صادرات و واردات را به خود اختصاص داده که زمینه ساز ترقی این حوزه شده است و افرادی زیادی را با این نوع از درمان آشنا کرده اند.

عرضه کنندگان این محصولات دارویی می توانند، با فرهنگ سازی های عالی در درمانگر بودن این گیاهان، اطلاعات مردم را بالا برده تا در رفع بیماری های خود از روش های بهتر و کم خطرتری استفاده کنند.

فروشندگان با در نظر گرفتن شرایط و میزان اطلاعات خود و مشتریان، نسبت به خرید خود از مرکز عرضه گیاهان دارویی اقدام کرده تا در توسعه طب سنتی پیشقدم شوند و درمانگر بیماران باشند و بازار خوبی را برای خود بوجود بیاورند.

عطاری های سطح شهر هر نوع از محصولات گیاهی را بخواهند می توانند در سریع ترین زمان و با کوچک ترین اتلاف وقت، بهترین داروها و لوازم بهداشتی گیاهی را تهیه کنند و با خرید عمده، کمترین هزینه را پرداخت کرده و با نازل ترین قیمت سفارشات خود را دریافت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *