فروش آویشن خشک باغی به صورت کلی و با قیمت مناسب انجام می شود؛ به طور کلی آویشن از جمله مهم ترین و پرمصرف ترین داروهای گیاهی به شمار رفته و بسیاری از عطاری ها آن را به صورت خشک شده و با حجم بالایی سفارش می دهند؛ بدون شک هر فروشنده آویشن باغی بیش از هر چیز باید به سطح کیفی و بهداشت محصولات خود توجه کند؛ به خصوص کسانی که این محصول را به صورت کلی ارائه می دهند.

فروش کلی آویشن خشک باغی

تفاوت آویشن باغی با آویشن کوهی

تفاوت آویشن باغی با آویشن کوهی آویشن، گیاه دارویی مشهوری است که اقسام گوناگونی داشته و با اسامی مختلفی در بازار به فروش می رسد؛ به عنوان مثال می توان به مواردی مثل آویشن باغی و آویشن کوهی اشاره کرد؛ این دو محصول در برخی زمینه ها با یکدیگر تفاوت دارند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

مهم ترین جنبه تفاوت آویشن کوهی با آویشن باغی این است که آویشن کوهی به صورت وحشی و خودرو رشد کرده و بیشتر در مناطق کوهستانی مرکزی و جنوبی ایران دیده می شود؛ این نوع آویشن، بسیار معطر بوده و بیشتر به عنوان ادویه به کار می رود؛ به همین علت گاهی اوقات تحت عنوان آویشن غذایی به فروش می رسد؛ اما آویشن باغی بیشتر در باغ ها و کنار چشمه ها می روید؛ این آویشن را بیشتر جهت تهیه دمنوش، دارو یا جهت افزودن به ماست استفاده می کنند.

به طور کلی آویشن کوهی نسبت به آویشن باغی، عطر بیشتری داشته و در دو نوع برگ پهن و برگ باریک مشاهده می شود؛ البته هر کدام از اینها به نوبه خود گونه های مختلفی را شامل شده و همه ارقام آویشن از نظر خواص تقریباً یکی هستند.

خرید بی واسطه آویشن خشک

خرید بی واسطه آویشن خشک خرید آویشن باغی خشک را می توان به صورت بی واسطه و مستقیم انجام داد؛ این گزینه به خصوص برای کسانی مناسب است که قصد خرید کلی این داروی گیاهی را دارند؛ زیرا در حالت خرید و فروش بدون واسطه، هزینه های جانبی تجاری کاهش یافته و محصول با قیمت مناسب تری به دست مشتری عمده آن می رسد.برای استعلام قیمت آویشن کوهی مازندران سریعا اقدام کنید.

لازم به ذکر است که خرید کلی آویشن خشک با اهداف مختلفی انجام می شود؛ به عنوان مثال برخی افراد آن را با هدف تبدیل آن به پودر آویشن و فروش به عنوان ادویه غذایی خریداری می کنند؛ در حالی که برخی دیگر آن را جهت تهیه داروها و شربت های گیاهی استفاده می نمایند.

بی تردید علت اصلی خرید آویشن خشک به میزان بالا خواص بی نظیر آن می باشد.
در ادامه به برخی از فواید استفاده از این گیاه اشاره می کنیم:

  • درمان سرماخوردگی
  • رفع نفخ شکم
  • کنترل فشار خون
  • پیشگیری از پوکی استخوان
  • سلامت پوست و مو
  • ضد التهاب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *