آویشن لیمویی صادراتی یکی از ارقام مختلف گیاه دارویی آویشن می باشد که به دلیل کیفیت بالا و اثرات دارویی فراوان به عنوان نوع صادراتی برگزیده شده است این آویشن از قسمتهای برگ بسیار معطر آن تهیه شده است که سرشار از خاصیت دارویی هستند.

قیمت خرید آویشن صادراتی از نوع لیمویی بستگی به درجه کیفیت آن دارد اما با توجه به صادراتی بودن آن از قیمت مناسبی برخوردار بوده به همین دلیل دارای بازارپسندی فراوانی است.

قیمت آویشن لیمویی صادراتی

انواع آویشن لیمویی صادراتی

انواع آویشن لیمویی صادراتی آویشن لیمویی بر اساس درجه کیفیت دارای انواع متفاوتی می باشد البته خشک شده این آویشن را از قسمت برگ و گل آن تهیه می کنند که معمولاً بیشتر از قسمت برگ آن مورد استفاده قرار می گیرد چرا که در برگ های گیاه دارویی آویشن خواص دارویی بسیاری نهفته شده است به همین دلیل مصرف آن به عنوان دمنوش می تواند برای درمان بسیاری از بیماری ها به خصوص بیماری های عفونی درمانگری بسیار عالی و طبیعی محسوب شود.

خواص دارویی آویشن لیمویی به حدی می‌باشد که امروزه علاوه بر این که از آن به عنوان یک دمنوش استفاده می کنند در صنایع دارویی نیز از اسانس آن برای تولید برخی از داروهای مختلف نیز استفاده می کنند برای مثال از آویشن امروزه نوعی شربت سرماخوردگی را تهیه کرده اند که به سرعت می تواند سرفه و گلودرد را برطرف کند همچنین عفونت موجود در گلو را هم به خوبی درمان می کند و عوامل بیماری زا موجود در بدن را سرکوب می کند.

اینکه گفته می‌شود نوع آویشن لیمویی امروزه به عنوان صادراتی برگزیده شده است به خاطر کیفیت بالای آن هم از نظر عطر و طعم این که کاربردهای درمانی آن بسیار زیاد است و امروزه انواع آن را در بازار با برند های خاصی می توان به فراوانی تهیه کرد آویشن گیاهی دارویی و طبیعی است و مصرف آن هیچگونه عوارضی در پی ندارد.

تولید آویشن لیمویی صادراتی

تولید آویشن لیمویی صادراتی تولید آویشن لیمویی صادراتی در حال حاضر در بسیاری از نقاط کشور ما انجام می گیرد به همین دلیل کارخانه های فراوانی کار تولید آن را به صورت خشک شده به صورت انبوه انجام می دهند و امروزه انواع با کیفیت این معاون را در برندهای شناخته شده می توان در مراکز دارویی یافت کرد.

آویشن از جمله گیاهان دارویی پر استفاده می باشد که همیشه در بازار میزان تقاضا برای خرید آن بالا است البته این جابه‌جایی در صنایع دارویی هم اهمیت دارد به همین دلیل میزان تولید آن همواره رو به افزایش است و تولید کنندگان سعی بر آن دارند که همیشه با کیفیت ترین انواع این محصول آویشن را تولید کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *