بیشتر مردم کشور عزیزمان برای رفع انواع بیماری ها، افزایش انرژی و دفع انواع میکروب ها از گیاهان دارویی مرغوب استفاده می کنند. به لیمو یکی از بهترین گیاه برای درمان بسیاری از بیماری ها، چاشنی غذا و نوشیدنی های لذیذ است.

قیمت خرید به لیمو برگ خشک یکی از عوامل موثر بر میزان خرید عموم و میزان عرضه به بازار است. هر چه بر کیفیت به لیمو افزوده می شود، قیمت افزایش می یابد. بهترین نوع به لیموی موجود در بازار و عطاری های ایران، به لیمو برگ خشک است.

معرفی به لیمو برگ خشک

به لیمو یا Aloysia trifoliate گیاهی است از خانواده Verbena، گونه ای از سرده Aloysia. این درختچه ای چند ساله به ارتفاع 3-7 متر با برگ های نیزه ای معطر است.

برگ به لیمو از درخت معطری که بوی لیمو می دهد، به دست می آید. این گیاه محبوب بیشتر به عنوان دمنوش استفاده می شود. عطر دلپذیر برگ به لیمو به شما این امکان را می دهد که از آن به صورت تازه و خشک استفاده کنید.

بشقاب های میوه و کیک ها با برگ های تازه چاشنی می شوند. علاوه بر این، 5 تا 6 برگ در هر فنجان آب گرم، نوشیدنی نفیسی می سازد که اثر آرام بخشی دارد، هضم غذا را بهبود می بخشد و حالت تهوع و نفخ را برطرف می کند. دم کرده مشابه را می توان از برگ های خشک نیز تهیه کرد.

به-لیمو-برگ-خشک

خرید عمده به لیمو برگ خشک

به لیمو برگ خشک طعم و بوی عالی دارد. این گیاه خشک شده، بوی لیمو دارد و طعم کمی تند آن برای بسیاری غذاها لذیذ است. از این دمنوش برای گرم کردن بدن در فصل زمستان و تشنگی را در تابستان کاملاً رفع می کند.

از برگ های خشک برای دم کردن چای نیز استفاده می شود که خاصیت طراوت بخشی دارد و پس از نوشیدن زیاد به ترمیم کبد کمک می کند. گاهی برای طعم دهی همراه به لیمو برگ خشک از بهار نارنج ، هل و دارچین نیز استفاده می شود. طبع گرم دمنوش این گیاه برای درمان بلغم نیز استفاده می شود. برای خرید عمده به لیمو برگ خشک باید این محصولات از کیفیت خوبی برخوردار باشد. برای تهیه ی به لیمو برگ خشک با کیفیت می توانید به سایت شاخه مارکت مراجعه نمایید.

خواص ذاتی به لیمو برگ خشک بر بدن انسان

به لیمو برگ خشک، سیستم عصبی را تقویت و تثبیت می کند، برای اضطراب، بی خوابی، تنش های عصبی استفاده می شود. خستگی را از بین می برد، به مقابله با تنبلی، بی تفاوتی و از دست دادن علاقه کمک می کند. فعالیت مغز را تحریک می کند، تمرکز را افزایش می دهد. به رفع بی خوابی کمک می کند، اضطراب و تنش های عصبی را از بین می برد. به راحتی خستگی انباشته شده، تحریک پذیری و بی تفاوتی را از بین می برد. در بسیاری از مسائل و مشکلات روانی حلال این مشکلات محسوب میشود، اقبال افراد را افزایش می دهد ماساژ منظم با روغن به لیمو به تسکین استرس کمک می کند. با وجود این مزایا قیمت خرید به لیمو برگ خشک نسبت به مزایا و استفاده آن مقرون به صرفه است.

با وجود این مزایا از به لیمو برگ خشک برای فشار خون بالا، تاکی کاردی، سرگیجه استفاده می شود. همچنین برای تنظیم سیستم غدد درون ریز نیز کاربرد دارد

امروزه از عطر و عصاره این گیاه برای تاثیر مفیدی بر روی شهود، رویاها، رشد معنوی و خوش شانسی استفاده می شود.

چاشنی غذا با به لیمو برگ خشک

به لیمو از درختچه ای است با بوی مشخص مرکبات به دست می آید. طعم ذاتی این برگ ها طعم ترش با تلخی جزئی شبیه به آبنبات لیمویی با بوی لیموی دوست داشتنی است. عموما از ترکیب به لیمو برگ خشک با نعناع به عنوان چاشنی غذا به انواع غذا و حتی دسر ها اضافه می شود.

قیمت به لیمو برای مصارف آرایشی و بهداشتی 

قیمت به لیمو برگ خشک به عوامل زیادی همچون صنعت مصرفی که استفاده می شود هم بستگی دارد. از به لیمو برگ خشک برای مصارف آرایشی زیادی استفاده می شود. در واقع به لیمو برگ خشک به صاف شدن چین و چروک و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست صورت و بدن کمک می کند. روغن به لیمو جوان کننده، سفت کننده، صاف کننده پوست، رنگ آمیزی، از بین بردن افتادگی، دارای اثر ویتامینی بارز است. پوست را نرم می کند، پف را کاهش می دهد. برای مراقبت از پوست های چرب با تمایل به آکنه و تحریک نیز استفاده می شود. التهاب را برطرف می کند. قابل استفاده به عنوان تونیک مو است.

خریداران به لیمو برگ خشک عمده با کیفیت بالا

گیاه به لیمو برگ خشک برای رشد به دما و خاک خاص دارد. بدین جهت در هر کشوری رویش ندارد و حتی برای بعضی کشورها تهیه آن مانند زعفران همانند طلا است. در کشور عزیزمان، به لیمو از روند رویش خوبی برخوردار است. با این حال برای تولید کنندگان عمده به لیمو برگ خشک باید شرایط خاص ایجاد شود.

برای تولید به لیمو برگ خشک عمده با کیفیت بالا چه در حالت زراعی و چه در حالت گلخانه ای باید یک سری لوازم و ابزارهای خاصی داشته باشید.

گیاه به لیمو به حالت درختچه رویش دارد و قابل کشت به حالت بذر و قلم گرفتگی است. درختچه ی به لیمو میوه های سخت است. رویش این گیاه به سرما حساس است و برای رشد به آب و هوای خیلی ملایم با بادهای خیلی شدید نیاز دارد. برای فروش عمده به لیمو برگ خشک با کیفیت باید هنگام رویش از رطوبت خوبی برخوردار باشد.

این گیاه قابلیت 3 بار برداشت در یک سال را دارد و با کیفیت ترین آن زمان برداشت در تابستان از برگ های بالا رویی آن است. با وجود کشت خوب تمام گیاهان دارویی باید به درستی آن ها را خشک کرد و در دمای مناسبی نگه داری کنید؛ این کار بر قیمت خرید به لیمو برگ خشک موثر است.

خرید به لیمو برگ خشک با کیفیت در ایران

کشور ایران یکی ازتولید کنندگان عمده  به لیمو برگ خشک است. به لیمو برگ خشک خریدار زیادی در کشورما دارد. علاوه بر خرید به لیمو برگ خشک در ایران، این گیاه با قیمت خرید به لیمو برگ خشک بالایی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

امروزه یکی از فاکتورهای خرید به لیمو برگ خشک باکیفیت، نداشتن رطوبت و عطر بالای این محصولات است. از این رو اغلب معتبرترین فروشنده به لیمو برگ خشک با کیفیت این محصولات را با قیمت بالایی به بازار عرضه می نمایند. برای تهیه ی به لیمو برگ خشک با کیفیت می توانید به این سایت مراجعه کنید تا با قیمت خیلی مناسب بهترین و با کیفیت ترین محصولات را خرید نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *