آویشن کوهی باریک، نوعی گیاه دراز و باریک است که برگ های کوچک سبز دارد و به آویشن کوهی معروف است. از این گیاه در طب سنتی استفاده فراوان می شود و برای درمان انواع بیماری ها نیز مناسب است. در ادامه از خواص این گیاه و انواع آن و قیمت خرید آن برایتان خواهیم گفت. این گیاه در اکثر مناطق کوهستانی پیدا می شود.

مراکز خرید آویشن کوهی باریک

روش های کاشت آویشن کوهی باریک

روش های کاشت آویشن کوهی باریک

این گیاه در کوه رشد می کند که به آویشن کوهی معروف است و نوع دیگر آن در گلخانه ها کاشت می شود که البته آویشن کوهی خواص بیشتر نسبت به آویشن های گلخانه ای دارند. برای کاشت آویشن ابتدا آویشن را در لیوان آبی گذاشته تا ریشه بزند سپس آن را در گلدان یا باغچه مد نظر خود بکارید.

اویش کوهی خواص بسیاری دارد برای مثال می توانید آن را در قوری دم کرده و به عنوان چای از آن استفاده کنید این کار باعث تقویت سیستم ایمنی می شود و از بروز بیماری های عفونی مانند سرما خوردگی و آنفولانزا جلوگیری می کند و حتی می تواند آن را درمان کند.همچنین یک آرام بخش قوی اعصاب است و مصرف آن قبل از خواب می تواند برای شما خوابی راحت و به دور از استرس به ارمغان بیاورد.

آویشن های کوهی بدون نیاز به کاشته شدن رشد می کنند و عده ای پس از رشد کامل آن را به طور کامل چیده و به فروش می رسانند. این محصول برای افرادی که افسردگی دارند توصیه می شود زیرا یک آرام بخش فوق العاده است و استفاده از ان می تواند اعصاب و روان را آرام می کند و می تواند افسردگی را بهبود بخشد.

قیمت آویشن کوهی باریک

قیمت آویشن کوهی باریک

آویشن کوهی را می توانید از مغازه های عطاری فروشی موجود در کشور خریداری کنید. این محصول در بسته بندی های کاملا بهداشتی و تمیز به تمامی بازار های موجود در سراسر کشور عرضه می شوند. و شما می توانید در هر منطقه ای که زندگی می کنید آن را به راحتی خریداری کنید. قیمت آویشن کوهی باریک بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و خرید آن در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. اگر به این محصول به مقدار زیاد نیاز دارید می توانید آن را به صورت عمده خریداری کنید با این کار می توانید از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

همچنین می توانید این محصول را از سایت های اینترنتی خریداری کنید. اما توصیه می شود قبل از خرید کمی تحقیق کرده و از سایت های اینترنتی معتبر خرید کنید تا خریدی مناسب داشته باشید و محصول با کیفیت و اصل خریداری کنید. کاشت آویشن کوهی امروزه بسیار افزایش یافته است زیرا افراد زیادی آن را به دلیل خواص بسیار خریداری و استفاده می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *