آویشن از خانواده نعناع می باشد و خواص دارویی، درمانی و ارزش گیاهی آن بر همگان مشخص شده است. یکی از مهمترین خواص این محصول برای دستگاه گوارش است همچنین خاصیت بسیار مهم آنتی اکسیدانی دارد. آویشن دارای طبع گرم و خشک است و چون این طبع را دارد به افرادی که صفراوی هستند یعنی طبعشان گرم است پیشنهاد نمی شود و در صورت مصرف، در مقدار مصرف دقت نمایند. آویشن سوزنی یک گیاه دو لبه کوهی است.

مراکز فروش آویشن سوزنی با کیفیت عالی

مختصری درباره انواع آویشن

مختصری درباره انواع آویشن انواع آویشن به دلیل طبع گرم و خشک مصلح مواد غذایی مثل دوغ، پنیر تازه، قارچ، نخود سبز، انواع گوشت ماهی، دل و سیب زمینی است. یعنی اگر آویشن در کنار این مواد غذایی مصرف شود عوارض جانبی این مواد غذایی را تا حد زیادی تعدیل می بخشد.

آویشن های سوزنی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها خواص ضد سرطانی دارد و می تواند به از بین بردن سلولهای مخرب سرطانی کمک کند. آویشن نقش جوانساز پوست را دارد. اگر از انواع کرم های جوانساز پوست استفاده می کنید، این گیاه را نیز امتحان کنید و خواص زیباسازی پوست و جوان کردن پوست را به مرور زمان حس کنید. همانطور که گفته شد می توانید آویشن را در کنار مواد غذایی یاد شده مصرف نمایید. آویشن نقش ترمیم کنندگی نیز دارد و موجب بهبود زخم های پوستی می شود. از این رو، این گیاه یک منبع موثر زیباسازی پوست و مو است.

اگر از جمله افرادی هستید که در دوران قاعدگی دردهای شکم زیادی دارید این گیاه می تواند به عنوان مسکن درد عمل نماید. می دانیم که سیستم ایمنی بدن در ایجاد مشکلات ریوی و تنفسی موثر است. آویشن ویژگی جالب دیگری دارد که عبارت است از تقویت سیستم ایمنی بدن. از این رو، این گیاه نقش موثر در درمان بیماری های تنفسی داشته باشد. مشکلاتی چون برونشیت و سرماخوردگی از طریق مصرف این گیاه بهبود می یابد و اثر آویشن بر روی سیستم تنفسی و سیستم ایمنی بدن ثابت شده است.

عرضه مستقیم آویشن سوزنی با نازل ترین قیمت

عرضه مستقیم آویشن سوزنی با نازل ترین قیمت از آنجاییکه این گیاه به صورت کوهی در ارتفاعات رشد می کند، بومیانی که در زمینه شناسایی این گیاه و جمع آوری آن مهارت و توانایی دارند، این گیاه را می چینند و برای عرضه به بازار آماده می کنند. این گیاهان به روش کاملا بهداشتی بسته بندی می شوند و توسط برخی از شرکت ها توزیع می شوند.

مقادیر مختلفی از این گیاه را می توانید از عطاری ها، فروشگاه ها، عرضه کنندگان اینترنتی و یا به صورت مستقیم از تهیه کنندگان بومی خریداری نمایید. در شهرهای کوهستانی جمع آوری کنندگان این محصول به صورت بومی اقدام به توزیع مستقیم نیز می نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *