آویشن از گیاهان دارویی پر مصرف برای پیشگیری از سرماخوردگی و درمان عفونت‌های تنفسی است و به عنوان ادویه در تهیه غذا‌ها نیز استفاده می‌شود. برگ، گل و روغن گیاه آویشن برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده می شود، طبع آویشن گرم و خشک است. آویشن دارای چند نوع است که یکی از انواع آن کوهی است، مراکز فروش آویشن کوهی ارزان فله را در میفیت بالایی عرضه می کنند.

مراکز فروش آویشن کوهی ارزان فله

مزایای مصرف آویشن کوهی

مزایای مصرف آویشن کوهی از مزایا و خواص آویشن کوهی پیشگیری و کمک به درمان سرماخوردگی است و گیاهی ضد التهابی بوده و بر روی باکتری‌های دستگاه تنفسی موثر است و برای پیشگیری از خشکی دستگاه تنفسی نیز کمک می کند.

آویشن تا حد زیادی عفونت و چرک بدن و گلو را از بین می‌برد و به دلیل خاصیت خلط آور بودن در درمان سرفه مفید است، مصرف گیاه آویشن برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است زیرا سرشار از انواع مواد معدنی، ویتامین‌هایی نظیر ویتامین ث و ویتامین آ، روغن تیمول و آنتی اکسیدان‌ها است، مصرف روزانه آویشن می‌تواند شما را درطول سال از بیماری‌های مختلف در امان نگه دارد.

با توجه به طبع گرم و خشک آویشن استفاده بالای آن برای گرم مزاج‌ها توصیه نمی شود، آویشن برای تقویت حافظه مفیده بوده و همچنین خاصیت ضد افسردگی دارد و سبب بهبود خلق و خو و افزایش حس خوب در افراد می شود.

از مزیت های مصرف آویشن کوهی کاهش فشار خون و سلامت قلب و پیشگیری از بیماری‌های قلبی است، آویشن سرشار از پتاسیم است و مصرف آن در کاهش فشار خون و درمان تپش قلب مفید است، اگر از درد مفاصل، نقرس، ورم مفاصل و درد سیاتیک در رنج هستید آویشن مصرف کنید، آویشن خواص ضد میکروبی و ضدانگلی وضد قارچی دارد که به خاطر وجود ماده‌ای به نام تیمول است.

آویشن در فصل بهار در کوههای زاگرس از جمله کوههای فریدونشهر و استان کردستان بخصوص کوههای شهرستان بیجار به وفور یافت می‌شود و برای درمان آسم، سرفههای خشک مکرر، آمفیزم و برونشیت بسیار مفید است.

فروش آویشن کوهی ارزان

فروش آویشن کوهی ارزان در طب سنتی از آویشن ها به عنوان ضد اسپاسم، رفع تنگی نفس و سرفه و بدگوارشی ودرمان سیاه سرفه، برونشیت، عفونت ریه، سرماخوردگی، آنفلوآنزا و برای درمان نفخ و گرفتگی‌های عضلانی استفاده می‌شود، آویشن ها انواع مختلفی دارد که یکی از آنها نوع کوهی است که بر روی دامنه کوه ها رشدمی کند و بیار پرخاصیت است و برای درمان و مصارف دارویی موثر است، قیمت آویشن کوهی را از طریق سایت فروش بررسی کنید و از طریق مشاورین ما از خواص و مزیت های درمانی آن و نوع مصرف آن مطلع و آگاه شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *