آویشن باغی عمده را به عنوان یک گیاه دارویی در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسانند. پخش کننده این محصول، قیمت آویشن باغی را براساس کیفیت، نوع بسته بندی و محل رویش آن تعیین می کند. این محصول به دلیل خواص ضد باکتریایی و ضدقارچی که دارد در صنایع داروسازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پخش کننده آویشن باغی عمده

خواص درمانی آویشن باغی

خواص درمانی آویشن باغی آویشن باغی گیاهی شناخته شده در میان تمام ایرانیان است. در کشور ما از قدیم خواص جادویی انواع آویشن شناخته شده بود و در درمان امراض مختلف مورد استفاده قرار می گرفت. آویشن باغی به محیطی گرم، نور آفتاب و آب کم نیاز دارد. این گیاه در برخی مناطق مستعد رشد کرده و اگر تمام شرایط محیطی برایش فراهم باشد، دارای کیفیت بالایی خواهد بود.

اسانس آویشن حاوی مواد موثری برای کاهش انواع سرفه است. در زمان همه گیری ویروس کرونا، مصرف مداوم دمنوش آویشن برای بهبود سرفه های بیمار توصیه می شود. باتوجه به خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی که آویشن دارد، همواره در صنایع تهیه و تولید غذاهای کنسروی، مواد آرایشی، بهداشتی، داروسازی و … به کار گرفته می شود.

به دلیل آنکه آویشن یک گیاه معطر است، از آن به عنوان یک طعم دهنده و چاشنی در پخت انواع غذا استفاده می شود و به این شکل تمامی اعضای خانواده می توانند به راحتی از خواص سرشار آن بهره مند شوند. آویشن باغی کاهش دهنده علائم مسمومیت غذایی است و حتی می تواند تا حد قابل توجهی آلودگی های بوجود آمده بر روی مواد غذایی را پاکسازی کند.

آویشن باغی برای حفظ سلامت قلب بسیار مفید است بطوریکه فشار خون را کنترل کرده و مانع از بالا رفتن کلسترول بد خون می شود. به این ترتیب کار خون رسانی در عروق به خوبی انجام شده و قلب در وضعیت سلامت بهتری خواهد بود. از دیگر خواص این گیاه شگفت انگیز می توان به پیشگیری از انواع سرطان، آرام کننده اعصاب و تقویت روحیه، انرژی بخش و سرحال کننده و … اشاره کرد.

توزیع آویشن باغی عمده

توزیع آویشن باغی عمده توزیع آویشن باغی به صورت عمده از طریق بازرگانی فعال در حوزه گیاهان دارویی انجام می شود. مشتریان خرید انبوه این نوع گیاه اغلب عطاری ها، صنایع غذایی، کارخانجات تولید مواد بهداشتی و شرکت های داروسازی هستند. می توان برای خرید محصولی باکیفیت و ارزان، مستقیما به تولیدکننده آن مراجعه کرد. این کار با استفاده از شیوه های آنلاین ممکن شده است.

در خرید غیرحضوری آویشن گیاهی، فقط کافی است مشتری به سایت های فروش اینترنتی مراجعه و سفارش خود را در حجم دلخواه ثبت کند. محصولات عمده در گونی های بزرگ بسته بندی می شوند و خریدار با توجه به نوع کاربرد آویشن ممکن است آن را در پاکت های کوچک برای فروش در حجم های پایین به مشتری ارائه دهد و یا به همان شکل راهی کارخانجات صنعتی مرتبط با مواد غذایی و یا دارویی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *